Per via di Kelly Clarkson, u so maritu Brandon Blackstock faci una vasectomia

Kelly Klaxon, u favuritu di parechji Americani, mai hà mai fattu chì u so so passatu era diventà solu un cantante, ma ancu una mamma. Sfortunatamente, i dui pregandi cuntu a cumplicazioni: a toxicosis, puffiness e pienezza, internazione. Malgradu tutti i prublemi, u cantante era assai cuntentu per l'apparenza di i zitelli in a so vita.

Brandon Blackstock hà pigliatu una decisione difficili in u nome di a so moglia!

Doppu l'difficult experience di dui embarranze, Kelly Clarkson, ella è u so maritu Brandon Blackstock, hà fattu una decisione radicali: micca più figlioli. In Aprilu chistu, u cantante hà vultatu à i chirurgii è hà fattu una operazione nantu à a ligazione di i tubi fallopi, è insistia à esse realizà una vasectomia à u so maritu. Malgradu l'egoistu di l'attu di parte di Kelly, Brandon hà sustegnu u so desideriu.

In un'intervista recente, Kelly admessi chì ùn ùn vole micca i so figlioli, sia micca a so figliola, per cunnetta u so avvenimentu cù esse show business:

Ùn vogliu micca chì a mo figliola diventà un cantante. Se ella sceglie stu modu, aghju avere è accunsente. E mentri hè picculu, pruvate d'insistir è dirigite i so penseri versu ei professioni cum'è un maestru o un duttore.
Leghje ancu

Durante a gravidanza, u cantante hà fattu affruntà cù aggressione unmotivatu in i redes sociais, intruduzioni in a so vita persunale. Sicondu ella, hè bisognu à esse un persona forte per surviglià in u cummerciale americanu.