Seedling in January

L'annu Horticultural ùn hè micca limitatu solu à a primavera è à l'estate. In ghjennaghju, pudete aduprate a pianta di muderni. Questu cuntribuisci à u fattu chì u fiorente in e sti pianta si faci più anticu chì in a stessa cultura, solu sutturata dopu in a terra. Cusì, a raccogliosa sarà riunite più veloce. Ma tuttu ùn pò esse pruduciutu questu mese. Seeds di e quali i pianti devimu esse postu à jinnaru, avemu dicu in stu articulu.

Chì i fiori chì pudete pomi per piantini in ghjennaghju?

Duranti stu pirìudu, sti fiori ci sò piantati, chì anu una sperimentazione assai longu. A maiò parte di sti quessi sò fiori annuali, ma ci sò ancu perenni. Queste include:

Questi fiori, dapoi ch'elli si sò piantati nantu à e piante da ghjennaghju in genna, fiuranu à maghju-ghjugnu.

Sè vo vulete acquistà i fiori bulbusi (crocuses, narcisi, tulipani, jacinthe) à u 8 di marzu, si deve ancu pruduciutu ancu questu mese.

Chì i vegetali sò stati posti in ghjennaghju?

I vegetali chì parevanu prima di u so tempu, sò valutati assai bè, perchè ghjardinari prova di fà tuttu per fà chì u culteddu cumerciu cum'è prima. I culti di piantazioni nudi nantu à l'invernu. Questu hè appiicatu à i seguenti vegetali:

Tutte sti piantini sò longu un periodu vegetativu, perch'elli ponu cresce in crescita prima chì altri. In u ferà, aiutavà aiutà di leghje frescu da a primavera, chì significa chì i vostri nutruti seranu più saturatu cù vitamini.

In ghjennaghju, pudete principià a crescita di foglie da i zitelli o reparazione di fragole. Hè megliu per aduprà pillaghji di turbe. Impunite e so piantini in a pianta aperta in u ghjugnu, quandu ùn ci hè nudda pussibilità di ghiacciate di notte. I primi baghi ​​nantu à quelli arburi apparissi già in u primu annu.

I possibles difficultà à pagà in ghjennaghju

U ghjennaghju ùn hè micca un mesi "classicu" di l'uttogichi, perchè quelli chì vulevanu cuminciarete in un pezzu tempudu face facìanu i seguenti difficultà:

Questu pò esse riittatu cun vigilazione currettamente di a temperatura di l'aria è a realizazione di a calcinazione di u locu prima di cultivà. In quantu à l'illuminazione, finu à quellu tempu a luce prumove parechji pianti, quandu si piantaghjanu in i primi mese di primavera, inveci chì i piantini ùn si sò micca stinciati, anu bisognu di urganizà ogni ghjornu di l'illuminazione cù lampi LED o ghjornu.

Qualcosa chì pateva in gennau, pocu prima di a simfetta di e soiu, avete verificatu per ghjunghje è gestione a droga stimulanti di creazione. Questu hà assicurendu a quantità massima di u muneta.

Hè assai impurtante ùn solu per selezziunate i pianti dritti, chì deve esse pianificatu in e piante in ghjennaghju, ma ancu proporcionarle cù e cundizzioni necessaria. Ùn sò micca sfarenti di cultivà in altru tempu.

E crescente di e crescente in ghjennaghju hè un prucessu manzatu è diffesu, ma in u stessu tempu permette di salvà in muderni in a primavera è iniziu prima di rializzà a vulintà di cultivatori vegetali inveterati-maculatori in a pianta à fà una cosa.