Cumu si lascia a cantata di lati?

I accessoi fatti da elli, si trovanu assai originali. Utilizando lamponi di satini brillanti, pudete fà u bisellu più ordinariu, unremarkable bella. È se passate un pocu più tempu è pacienza, pudete turnà cù a vostra imaginazione à una veru opira di l'arte.

Per u travagliu avemu bisognu di sta:

Cumu faci un panellu da cinteschi di satini?

Pigliemu un bisellu 1 cm larghezza è duie cilesti cù un larghezza di 0.6 cm è una durata di 1,5 metri. Se l'anch'ellu di a rimmetta hè più grande di quellu chì si vede in l'esempiu, avemu bisognu più chjaru. Per a classe maestru, avemu pigliatu cintunarii di fiori fiori rosse scuru è biancu. Sti sfrutti cose accurdate cù l'una di l'altri è sbattuleanu nantu à u pilu rosu rossu. Cusì, avemu a travaglià!

1. Da a cinta rossa hà tagliatu dui pezzi di 2 centimetri è cola à i vaddi di u cantu.

2. Pigliate a cinta lattice è a cola à l'estremità di u rimulu, allughjendu à u latuanu 3.5 centimetri in u cingulu.

3. Aggiugà l'ultima longa di a cinta nantu à a ciumi è u cola è livendu nantu à u cantonu superiure.

4. Pigliemu a prima, chì hè rossa, tape è paste, cum'è in a stampa, covocia in u tulu cassetta da l'internu di u cantu.

5. Varammu a la cinta rossa u partitu à l'altru, à longu u cima di u secondu, questu, lilli, ribata.

6. Prozà l'arme di u cantu. U cortu fini di a cinta (3,5 centimetri) hè intricata à l'internu di a ciuma nantu à tutte e tappe è in pegunità.

7. Avà strappatu a cinta nantu à l'esterno, intrappulata a riva di u cantu, appricatu una strata fina di cola sottu a cinta.

8. A fine di a cinta hè stata cù cola in u spinu da u rimulu.

9. Pigliate a prima ribata è dàchanu a rimmu à l'internu di u cuttuni sottu a secunna ribata oblicu.

10 di l'internu, u marcellu hè stallatu cusì. Comu pudete vede, da ogni ubbitu, a stampa hè uguale bella è assulutamente identica.

11. À l'esternu avemu a seconda cinta, a prima volta segue sottu.

12. Avemu un mudellu in a forma di picculi triglichuli culurite. U so aspettu dependerà di l'angolo à u quale eranu i cuttuni sò stati posti.

13 Allora vendu u bisellu in tuttu.

14 U segonghju hè impannillatu à a fine, cum'è u primu.

15 Dopu avè finissimu u sbuffulatu quasi a fine di u rimulu, fiscale cù una robba di robba. Avemu misatu u listessu pezzu di a ribata, chì andaraghju à u filu di u cimiteru è tagliate l'excedente.

16. A seconda cinta hè pegatu à u partendu internu di u cantu, dopu u quale hà tagliatu. À a punta di a cinta ùn hè micca dislevelatu à u tempu, a caccia sucia cù una flama aperta, hè più piacevule à utilizà un ligere per questu, ma puderete vende candele o un partitu regulare.

17. Aghjustassi a cuddetta di u rimulu, cù u so buttone, è cola ancu a punta di a cinta in l'internu. In u stessu tempu, assicurendu chì hè ben stinnitu, pudete scorchate u so propiu.

18 Hè tuttu, u nostru rimmu di cintesi di satini cù i so propri mani hè prestu.