Topiary da u foglie d'ochji

Unu di i materiali più populari per fà l'articuli di vaghjime sò oghji, perchè facenu un topiary interessante. Eccu nant'à parechji classi maestri di i topiarias in u culori di e foglie.

Prima di travaglià per fà cum'è topiary, avete da esse a determinazione di i materiali da quale puderebbenu fà: fogli, fugliale, frescu o artificiale. Hè dipende nantu à a vita di l'articulu. U più lastu serà una chì hè fatta di plastica, micca reale.

Master class №1 - tempesta topiary

Solu bisognu di una bola, una pignatta, rampi cù fogli e baghi.

Pudemu a bola in u pote è cumincià introvenzioni di rami è foglie foglie, finu à chì cumpressu tutta a superficia entera.

Topiari "Autunno" cù i so propriu mani

Per creà un arbre tali hè bisognu di un cunu fattu di poliestirenu o di poliestirenu dilettatu è una dicura diversa in rami è stilettos (foglie, baccelli, arcu).

Pigliate u cunu è inserisce in u sole cù baga in a superficia entera.

Cusì avemu un decoru decorativu stabbli, senza l'usu di pegà, chì ponu esse postu duv'è esse bisognu.

Autunno topiary made from leaves with flowers

Avete bisognu:

Cumplementu:

  1. Tagliate leoni di e foglie è i cogliu cù sece in un latinu.
  2. À una fini di a canella metti nantu à una bola, è a mezza per mezu à u secondu tramezu à 5-8 cm.
  3. Da u locu di unimentu in u bastone è a bola, principià per cola i foglie, appiecendu a cola in u male in u core. Hè assai impurtante chì i so fini si ferminu libera è creanu un volumore addiziale.
  4. Ci putemu in a fine, induve a bola hè misu à u pote è a avessà finu à chì a canella ùn si move micca di u vignetu.
  5. Scorreremu u spaziu di u troncu cun muscone, è a nostra topiary di vaghjime hè prestu.

Comu opzione, pudete cagiunate i foglie à a tazza cun pezzia è pittura cù vernice. A corona ùn saldarà micca cusì completa, ma ancu assai interessanti.

Autunno topiary pò esse fatta solu da una sola foglia, ma dinò cumplementà a cumpusizioni cù grande fiori: girasoli, dàlias, gerberas, asters o crisantiuli. Aghjugna in a parti suprana, u zucchero hè impannuta cù paglia è foglie rougheri, è pudemu aghjurnà u puderiu cun elli.

Comu a cunseguenza, avemu da ottene una talia di u vaghjime brillanti.