Dragon Bead

U tema di i dragoni di fata, forsi, ùn mai perderà a so rilevanza. Sì bè semplici articuli di pianti chì anu abbandunatu un pocu, vi vale aduprà cumbattimentu di qualcosa originale. Ci sò parechji tecniche basi, cumu si puderemu arruganà un drago fora di perdi.

Avemu suggerimentu à cunsiderà a modu più elegante, chì pò esse adupratu per creà un ornamentu.

Cumu fà un bead dragon?

Per u travagliu avemu bisognu perde di diverse toli. Un grande sbagliatu hè necessariu per a basa, hè stofizatu da u nostru dragone da u granule. Dui bejjini sò 6 tazzi d'ochji, duie culore di perle cilugrali, è dui culori di ule alivi 11 è 15. Per u corpu di u nostru dragone, avemu l'usu di 8 belli di taglia.

Bonu, avà avemu per andà direttamente à u schema, cumu per tissutu da u ramu di u drago:

  1. Allora, fate u nostru ramu cun un corpu ralumatu è cumincià cù i perli. Finaremu a cordula per ch'ellu ciera a mezu di u ramu. A primu fille di beale hè 15 size.
  2. E ora cuminciamu a passu à passà per frenu a testa. Una fila di capelli grisdi 15 ra-ra, 3 fila di una cumminazione di 1seraya + 2 bulesuli nìuli, seguita da una fila di perdi nè di 11 toli è una seria di 8e. Sì in casu di un filu ralteri usamu una linia di pisca, hà aduprà u so fini è tagliate.
  3. In seguitu avemu bisognu perde di decoru in forma cilindrica. Serebanu alternate cù l'abituale. In l'ultima fila, 9 o 10 such beads sò prudutti.
  4. Avà per u corpu di u nostru dragone di i granule. In fatti, hè qualcosa cum'è un tourniquet. Grandi punti rozi indicanu a situazione di l'ochji, i rossi ponenu l'ultima fila di u collu.
  5. Ora passanu à a crescita nantu à u capu di u dragone, fatti da i so mani. Prima riparazione, cum'è mostru in a photo, 6-8 beads à a cima di a testa. Cumu seguitu, fate un pezzu triangulari cun una constriction à a testa.
  6. Agghioru un anellu di metallu per chì pudete fà una decorazione da a figura. Per fà questu, passa per a fila di parechji furmati è fate un annu, un paru di voti avemu passatu a linea per fà affidà affascinante.
  7. Dopu piglià l'ultima parte di u dragone di magisteru di u culu. A tecnica ùn hè particularmente diferenta da u tissu di u corpu. Prima, a plait in a stessa manera di travaglià cù un grande granu, è dopu diverse fille di perdi in l'ordine scattata. Cù u fini, cuminciamu à ristrutturà un zitellu à sette pelle.
  8. Allora accuminciamu aduprà perli 15 r-ra. Hè cchiu cumplicatore per inizià rinfurzà da u centru di u ramu principalu. A photo indetta chjaramente a transizione.
  9. Prima e quattru fille di 15 p-ra di u culore negru, aghjunghje un urientu in un ordine dissimulatu cunnette i fille.
  10. A pettine nantu à a fini di a cuda si fa nantu à u listessu principiu cum'è u pittu nantu à a testa.

Classe maestru, cumu fà un bead dragon, hè rematatu è, in cunseguenza, possa una bella colgante per i chjave o mobile, chì pò ancu esse usatu cum'è un colgante è un broule.