Larisa Balunova

Feminità, eleganza è stile sò quale chì duvite esse sempre in u vestitori di a donna. Larisa Balunova hè un designer di u designer bielorussiu, in i cullizzioni chì e funzioni anu sempre presente. Vestiti, costumi, accessori - tuttu questu hè assai spettaculu, chì farà chì ogni donna hè una donna vera. U studiu di disegnu "Balunova" ùn ùn scurdà di i so principiu è in a nova coleta di u veranu di u 2013, induve pudete truvà vestiti femminilii bianchi è sarafani di u cuteddu propiu, fattu di tessili qualità di colori è colori eleganti.

Collections di studiosi di design

A nova coleta di l'estiu 2013, u cuncepimentu Larissa Balunova hè a cunfirmazione chì a moda ùn deve sempre solu i principii di i classici. I siluuli novi, texturizazioni è decoru cuntinuanu a tradizione di u studiu di designu Larissa Balunova, ancu intruduce una cosa nova è fresca. U studiu in generale i prudutti di a marca, hè faciule fà vede chì a principale di questa robba è l'eleganza. Eccu averebbe truvà molti mudelli per a l'ufficiu è a vita di a vita di u ghjornu. A separazione di e cullezzione in l'estiu è l'invernu ùn permetterà micca a ropa per perdiente u so charmu speciale - hè cunservatu in mudelli d'autunno-invernu, più affari è posti, è in stili romantichi lighjendi di cullezzione primavera-estiu. In l'ultima muntagna d'estiu, chì Larisa Balunova hà publicata, i vestiti sò disinniati in l'stile di modesta femminiliità - siluette di "hourglass" cù una cintura pronunzia, a larga di e fianchi à i ghjinochje, ligeramente più altu o più bassu, ligne cilestu ideali è l'incantu di schemi - modelli, collani di moda , dicurazioni è accessori.

I fonti principali di a ropa di Balunova

Larissa Balunova, studiu di u disignu, face a so mira principale una feminità pronunzia cù u rigore. Ùn ci hè un locu per a negligenza, chiancennu è evoca li dati, scandalizante - sola dignità è eleganza. In i cullezzione pruduciutu da Larisa Balunova, vestiti, capelli, vestiti è altri articuli di i vestiti di e donne sò sempre stati accettati a feminità cun l'aiutu di forme, siluette, decoru, tessili, stampi, senza chì stà micca allibbenu. Ogni donna in un vestitu cum'è una dama - Vogliu à appruduce l'imàglia, arrende a mo spalle, fate un modu eleganti, ùn permessa micca esse liberu è esse una donna verita. Dopu tali robba aiuta - "ubbligatu, discipline", ma u pittore Larissa Balunova pruduce robba eleganti, in quale ùn hè micca piacevule, ma è cunfortu - a cuda sempre conta i movimenti naturali di u corpu, è l'scelta di materiali hè sempre fattu cun cura.