Articuli di Pasqua cù i so propri mano

À Pasqua, ancu per altra parte di vacanze in kindergarten hè prestu, allughjendu à i zitelli per fà a so propria scola, di plastica, etc. E spessu i zitelli scavalcate in such excitement chì ùn vulianu micca limità à i mura di i kindergarten, ma si portanu stu fusion di casa. Eccu ancu avè bisognu à pensioni, cum'è cù i zitelli per fà per i so proprie di Pasqua per ogni l'articuli articulari inudelli.

Paper chicken

L'Articuli nantu à u Tema di Pasqua ùn sò micca limitati à l'adduzzi è l'ova tradiziunali, da Pasqua pudete fà articuli origginali, simbulizendu a primavera. Dopu tuttu, quannu dicemu "Pasqua", nasciamu associazioni micca solu cù a festa di a chjesa, ma cù l'iniziu di a primavera. Per fà stu articulu di Pasqua, avemu bisognu di una carta di carta gialla è verde, una carta di cartuni, cola, tesistenti, picculi pezzi bianchi di fiori negra è russa, è, sicuru, un zitellu chì hà da participà attivu in u prucessu.

  1. Aghju offerta à u zitellu à rimborghjaraghju una carta amarica di u papulu è u roll in una bola. Hè un puddaru.
  2. Avete bisognu di fà una farina di pollula, cusì una foglia di carta verde hè dinò da esse tritata.
  3. Peguemu u grass in u cartone. Agghioru u pollulu in l'erba.
  4. Tagliate u pico è l'occhi di l'ubligatoriu è stuccà in un pappu amaru. Tuttu hè prestu.

Ughjine Plasticine

Ma ùn importa ciò chì pruvate, u tema principali di u decoru per a Pasqua hè cuncessu cunnessu cù l'ochi caputtu, perchè avete aduprà a so propria scola per a Pasqua - un ovu di plastica. Hanu bisognu di cartuni, plasticine, scissors, perdi, toothpick, perli è sequins.

  1. Scegnu nantu à u cartone u contu di l'ovu è l'tagghja.
  2. Cubra l'ovu di cartuni cun una plastisina di ogni culore. U capu averebbe applicatu in modu uggu è ùn deve esse micca maggie.
  3. Emprinzammu ad accudià l'articuli, usando beads, lupine, stitch, accumincià davanti à sti elementi in l'argilla. Per i bèziuli petite (perdi), pudete aduprà un pappellettu - serà più cumentu per riparà i bè in plasticine. Pudete aghjunghje un loop (magnet) à un articulu tali cumu pò esse colpi à u muru (fretti).

Uova di Pasqua da calzini

Pigliate culurite multiculu e olii da u boscu (scuma), pudete fà interessanti è più impurtanti simule, articuli per Pasqua. Avete bisognu di duie capelli di capelli cù incantiti, filamenti, un corpu acutu è ghjuchesi.

  1. Trimate i medii brillanti longu è aghjustate a pratica in u tela, chì accumincianu cù a punta di u ovu. Se ùn truvate micca i sputichi di scuma o di legnu, pudete aduprà l'embiu di l'ova di cava grande.
  2. Puderemu tutta tutti i giruguli chì vinianu fora di u strettu. À u listessu tempu, ùn avemu micca pruvatu di stretchjà u tela, cusì a scumettera serà più interessante.
  3. Apretu u filu sottu u culore di u mantellu da u punta di u pezzu. Verificà chì u teatru hè posizionatu cumu avarà è avà una corda.
  4. Prestu à a trama puntualiserce u restu di u calcariu per chì a crescita torna fora tutta piccula. Allora chì i filamenti ùn ùn si canglore, guariscenu a cima di u ovu cù un termo-gun.
  5. L'ovu hè casi prestu, ferma solu di decorarlu è di fà un supportu per questu. Per queste scopu, dui belli massi di capelli sò adattati. Prima faciamu pommels per l'ovu. Per fà questu, piglià una banda elastica, aghjunghje in a forma di un numaru "8", è passanu l'anzi resultanti in l'altri. U pumu resultanti hè intravatu cù una termo-pistola à u filu di u ovu.
  6. Avà ponu stallà da u sicondu pezzu. Aghja un pocu chiave da ellu, per chì u barrette hè diventatu un pocu maiori di l'ovu. A catena extra hè cutucatu, cuntonu i fini (ùn hè pussibule micca da un nuddu), avemu risoltu cù una termo-pistola è amparate dopu à i fiori è u granu. Ora l'ovu hè stata sola da a parte di u appartamentu scelta, u mette nantu à u stand.