Stand pè uova cù i vostri mani

U stand di i ovi pò serve cum'è una decorazione per a tabella di Pasqua. Ma nantu à ghjorni divendres, l'adattazione hè ùtule à quelli chì prifiriscenu di manghjarè oghje. Opere di trè opzioni, cumu fà fà per l'ova cù i vostri mani. In tutti i trè casi, i più boni dispunibuli seranu necessarii per a pruduzzioni di l'ova per u so supportu.

Cumu fà un stand un ovu?

A prima opzione

Per a fabbricazione di u stand-nest, hà bisognu à cartunà chjucu è un rotulu vacanti da sottu à a taglia di carta.

  1. Circulate u ccirculu di patronu (pudete aduprà un platu o un pianu). Trimianu è, cuminciendu da a cima di u borde, ciace in un spirale à u centru. Ùn pruvate di fà e ligna. À u cuntrariu, u riunioni farà chì u "nidu" hè più bella!
  2. Tagliate cù una cutiddia clerica parte di l'anneddu da a basa cilindrica di una tesota di carta. Fixemu dinò cù l'aiutu di ciule universale u fiore di u spiritu resultante nantu à u ring. Puderanu in u spirale in u circondu finu à chì hè finitu. Emu cut off uni pochi scraps finti da u spirale è, impannucciate in ghjiru à una penna o lapis, formate un tipu di serpentina.
  3. Guariscenu a fine di u spirale, perchè u nest ùn si hè cascata, è inseremu «serebbe». Hè cusì un nidu cusì cusì per un ovu di puddastore avemu!

A seconda opzione

Per pruduce un altru stand di uovo di Pasqua, u cartulare di verde di dui tipi hè necessariu: liso è texturizati. Trimate una tira di 4 cm di larghezza da a cartula fugliale, a seconda strapata di cartuni di textu hè di circa 1 cm., Ma 1 cm più longu. À unu di i lichni longu di ogni tira, aghjustemu a cut in a forma di grass. Se u stand hè designatu per aduttà una tavola festiva, ci decora l'arricelli stati cun i nomi di i zitelli invitati. Ogni chjaga di strisce hè pegatu in un anellu cù un adhesiu universale. In u strettu circunvicenu inserisce una larga, in questu l'ovu di Pasqua.

A terza opzione

Avemu bisognu di cartuni verdi, è ancu un cartone di dui tons pastel.

Da u cartulare u verde, aghjustemu una tira di 4 cm d'altru, furmendu un anellu, aghjunghjendu i vini together. In u mudellu, facemu petali ovali più chjappesi di un culore è petali di un culore untu fattu di culore. Cundiscendu in cola in u principiu petali grossi, formanti una fiore, è po petali petali.

Stand-flower hè prestu! Stands per i ovi di Pasqua in a forma di fiori aghjunghjenu un moddu di u primu attu di a sirina festiva.