Vest, fox, fur - Modèle mudli di capelli cun capu e senza

U ghjuvelli Fur - una di e tendenze principali di l'istaghjone d'oghje è invernu 2016-2017 - sò prisenti in parechje cullez d'invernu di i modi in moda. Senza senza un capuchu da u pelle, u vestitariu di qualsiasi fashionista ùn sia incomplete, è a capacità per fà cunverte rapidamente a ropa ordina in un elegante è luxurious outfit.

I mudelli di vini di fox

I grandi avvanzi incù una capucina di fox fur. U ragla marrone-marron - "reina" di l'animali di furore, a so pelle hà una bella apparenza, d'alta qualità. A munziedda longa è grossa, a ricchezza di i so sfumezza facenu i prudutti di sta pilia:

Grazie à e tecnulugia di prutezione, a pelle furia l'elasticità è a plasticità di tetani, chì permette di disignà mudelli chì creanu imagine femminili è charming. L'arbureti di i chjudi di u zoccu sò diffirenti di a longu è a libertà di cut, a cumplessità di a dicurazione è una varietà di culori: da u prufustu nè à u prusentu, l'ombra di platinu. L'elegimentu di stile largamente dipende nantu à u modu di vita è u stilu chì a donna aderita.

Camellu longu fattu di fox

A cammisa senza cammisa, fatta di furia fossa nìria, hè caru, un accesu stylicu chì dà l'imaghjini un status è una completissima elegante. Un capo longu di pilami di capra schiaccia perfetta bè cù fiorite e fiorite e donne corpuscule in corpi. Quandu sceglie mudelli alargati per creà una imatge armoniosa, hè impurtante equilibru i proporzioni. In u discu di a siluette visuale aiutà:

Tutti issi sacchetti aiuta per disignà un silenziu finale . Determinazione impurtante chì permettenu à creà l'imaghjina desireata è a forma contour sò a prisenza / assenza di u collu è e manichi. Ricertamenti, i manghjus da u capelli anu tornatu da un simbulu di qualcosa nisunu esistitu in una evidenza assai reale. Addiscentamente, i disinfettori di moda addulurà cullini alargati cù manichi corto o trè quatemi chì anu vistu spettaculare cù guanti longu. E chieti di pelle largate sò carati è luxurii, adattati per avvenimenti solenni, è ponu esse spustati da u vaghjimu à a primavera.

Capone in pelle raffia

Furzu fossu marrone hè beni cumpratu cù parechje materiali, in particulare una cumminzione di furia è pelle hè sterile è piacevule è justificata. Quand'ellu sceglie un pruduttu, hè impurtante ricurdà di u matriculu seguitu: questa fur ùn pò ùn caghjunà alta humidità. Per quessa, a compra d'un capucine, chì hè stata utilizata solu per a pelle, ma ancu di culore, seria una bona suluzione à u prublema. Una opizione particulari à bonu hè una chjappione di coghju cù una vestura di foxa fur. Ciò fermu nantu à e donne di ogni età è di l'occupazione, andate bè cù parechji gruppi di vestiti.

Chjappu fattu di capricci di capra foxa

U cappucciu nantu à i routini esterni sò particularmente impurtante in a stagione fredda; micca una scepzione - capelli di pelle è chjudi di fox. Un dettu bellu e praticu ùn solu sustituisci u toccu, ma hè un accentu interessante, permette diversificà a siluette di u vestitu di pelle. Un capricci fattu di foxa di furia fermu beddi frames a faccia, dà un misteru è l'incantu. In ogni casu, u grandu cappucciu ci duna una quantità significativa di a parti suprema di a figura, perchè questu stile si deve anu abbandunatu à e donne cù formi magnificu è anziani.

Abbigliamento in ghjocu cù fur of fox fur

Un vincite significativu di chjucchetti hè l'abilità di varià u modu di calzini, ùn dependenu micca di u clima è di staggione cambiamenti. I sposi di transformatori di moda facenu una chance interessanti di cambià a vostra imagine cun un movimentu di u mo, unfastening o fastening u to vestitu in u mumentu propriu. Una ghjunta di caccia d'inverndu cù un cappa è piliccia hè apposta per i dinamichi ghjovani ghjovani, chì in u ghjornu cambianu da una càtesta di carattere persunale à u deskrue d'un studiente, o alterna una visita à un salone di bellezza cù riunioni di cummerciale.

Iuccarelli-favola di fox

Un mudellu interessanti di i prudutti di i pelletie - chjudi-ch desciacci. Questu hè unu di i stili di moda di l'ultimi anni. U ghjuvelli fur furiacciuti sò furmuti di pilu sulidu, situatu in i quatri. A basa di u coltante hè un suede naturali, chì face u pruduttu ancu più longudu è praticu. Oghje-bracciale di chjucche dilate pò esse disprezzatu in ghjorni friddi, è in momenti solenni. I grandi "cumpagni di colti" cumprenenu attuale cù longi vestiti di sera, è a so gustu cusì creanu comodità supplementu. Un chjucu s'apprimerassi à i anchi, chì ponu permette regulà a prufundità di l'olfattu.

Cù que portà una valdi di pelle à u guasi?

A chernoborka hè una splutazioni maravigliosa, durable è luxu, beni cumminata cù assai tipi di vestiti. I prublemi - cù ciò chì porta un chjudeti di guasi in l'invernu - ùn hè micca esiste. Un capizzariu fattu di questu furu hè micca solu un attellu stylicu, ma ancu una ropa indipindente indipendenti indipendente, si hè di calà una stufa o capra di draghje in un invernu fieru.

Quantità dipende nantu à a durata di u pruduttu. Ughjetti extra-longani sò aggraditi cù un cinturione è sapelli di tacchino . E chieti curtiti pò esse disprezzati in un kit multiplu, o bien in alberghju, o prima primavera è u vaghjimu. Un capizzariu di coghju cù una pilia di fissa hè assicurata cù u vechju stinnitu, chì creanu una figura vivda è moderna. Eglises maschiedi di cuddaru cù faldi, longi vestiti di notte. A decisione bravura hè una valdi di pelle cun shorts di lana in pantaloni calzoni. L'uffiziu hè u libru pencil adattatu.