Sandali ASH

Chì significarà di rializà u vostru libruveru cù una scarpa incù creativa creata da i meglii maestri italiani? Questu dice micca solu di a presenza di gustu impeccable è sensu di stile , ma dinò chì ti piace à sè stessu è diviglie à e shopping, famosa per una longevità considerable.

Duvite 15 anni, a marca italiana ASH hà incantatu assai picciotti cù sandali magnifichi, scarpi, stivali è tuttu vistimenti. U sicretu principale di u successu senza precedente ghjate in u geniusu di u spiritu di prublemi - Patrick Itier è Leonello Kalvani.

Variata di scelta di sandali ASH

Ogni mudellu hè l'epitome di alta calidad è eleganza. Ùn serà micca superfluitu a nota chì i scarpi di Ash sò creati solu da e materie naturali: sia u pelu o suede. Un attributu obligatoriu hè una stampata culurita, una applicazione di stingiali, chjassi o parechji rivets. Ogni fugliale hè ricustituatu cù mudelli novi è novi, creati específicamente per excentrici, dritti indipendenti è brillanti.

Allora, a nova coleta di questa edizzioni hè chjesa di patroni di serpente, chì dà l'imaghjinariu di l'exotismu cun una nota di periculu. Inoltre, ùn era senza mette argentina - u culore chì hè assai populari nò solu in cumpagnie di calza, robba, ma ancu manicure. Inoltre, l'ASH di marca italiana hà ancu dimustratu à e sandali di u mondu in u coiu naturali cù perforazioni.

À u listessu tempu, "a punteggio" di qualsiasi mudellu hà sempri un taccu di u pianu. Inoltre, anu un spaziu stabile, perchè pò esse sicuru chì durante u caminu ùn saria micca pussutu turnà a to legu. Avà hè chjaru bè chì in i sandali nantu à a falza di a SIA, pò spessu vede a Madonna, Jessica Alba.

Quandu crea un ochju, ùn avete micca a prutezzione di manera di vede ultra elegante. Dopu tuttu, sò abbastanza solu per aghjunghje l'ind'i pritatu di a famosa marca.