Feminista

I so feministi ùn nascenu, sò diventate. E donne anu saputu chì ci hè una cosa, è camminate lentamente à u latu di u movimentu longu. Avemu statu "racchette i so frutti" di parechje tempu. E invece di firmà, per rifasi, di più è avemu creatu problemi per noi. À quellu "feminista" significa, leghjite.

Più in detail

U feminismu femminile hè un muvimentu per l'equazzioni di diritti cù l'omi. Pruvucatu in l'Amèrica Septentrintia durante a Guerra di l'Indipendenza.

A prima donna-feminista cunziddira cunzidiratu l'Abigail Smith Adams. Perteneta à a so frase famosa: "Ùn avemu bisatu micca e leie, in l'adopzione di quale ùn ùn participà micca, è ùn mandà micca sottumessu à un guvernu chì ùn pò micca representà l'interessi".

U primu rapprisintativu di u muvimentu di i diritti di a donna in l'URSS era Valentina Tereshkova. Dopu, rinumata à quellu ghjornu, famosi feminists eranu Clara Zetkin, chì prupusonu a celebrazione di u Dumenicu Internaziunale di Donna di u 8 di marzu è Maria Arbatova. Partinariati di u muvimentu avutu per a so participazione tutta in l'alizzioni, a vita publica. U feminismu stimulatu storicu hà aiutatu à ridivà di l'oppressione è di u patriarche. Avà chì tuttu questu hè stata rializata, u feminismu hè diventatu menu impurtante.

Chì ci hè oghje?

I rapprisentanti di a bella meza di l'omi hà una certa distorsioni è distortu u cuncettu mudernu di stu fenominu. Cridendu si feministi, e zitelli nigunu è dimenzja l'impurtanza di l'omi. Ùn hè surprisante chì trà l'amatori ardenti di u mumentu di u muvimentu scandalous, tanti rapprisentanti di l'orientazione incorrecta. Egiari "muzhikovatost" in "down and cines" femminista tramplied.

Invece di elevà a natura femminile, a bellezza è a sexualità, emulammu in a persona di u sessu oppostu, è cusì tremenu micca solu per elli, ma sè stessu. Omi, per turnà, perde forza è masculinità in i nostri ochji. Chì ci, duverebbe pene si avemu privèvule di sta chance?

Prima di tuttu, sò tutti i persone chì anu una ànima è a capacità di sentu. Vulete a libertazione - vi vulete. Ma ùn duvamu micca fà caccià i nostri stessi è a "curatizza" di quale a qualcunu (ùn vultemu micca a punta) hè solu "massa duru". Ora risparmià chì ùn ci hè micca un omu veru. Ma oghji sempre questi uguale

A Demandazione, quand'elli dicenu, dà un pianu di una pruposta.

Tuttu hè bè in moderu

Ùn avè micca nèganu chì u feminismu mudernu sissese inimitatu trà i sessi è prumove a idea di l'inferiorità masculina. Traccia di sta catena: tuttu principiava cù una lotta per l'ugguali è l'indipindenza, è chì vinìanu eventualizati?

Ciaducatu li differenzi naturali trà i rapresentatives di e diverse sessi, distruggiennu u modu tradiziunale di vita è distruzzioni di i roli umani prescritati à l'omi è à a donna, a cunfusione sanu hè acquistata in a relazione. In fine, sò tutti "infeliz" è e prublemi di difficultà à capiscenu tutti l'altri.

Se avete stabilitu a prublema di divintà feminista, pensate à quessa prima di l'imbarcazione di sta sucetà. Tutti i diritti è e libertà per noi ci anu stati sustegnu. Chì ci perseguite u vostru scopu? A lotta cù a viulenza, l'injustizie di e donne - s'ellu hè suggettu per prufiette cusì, à seguità.

I sicogisti sustennu chì l'idea moderna di una attitudine feminista genera deep disappointment in l'omi. Da u dispramentu, u sessu "debbule" face a vendetta nantu à u "forte". Solu solu di sta vendetta è d'odi ùn saranu più faciuli. L'ànima è u corpu necessaunu cura, amore è affettu. Hè difficiuta d'andà contr'à a natura è l'instinti. Inutili, avemu a cumpurtà a violenza contru stessi.

Comu unu poeta hà dettu: "Sò una donna, è per quessa hè ragiunata". E questu avissi a essiri orgogliosi.