Curnutu biancu - hè fàciule esse diffirenti?

U corvu biancu hè un pani raru assai rari, perchè e persone chì si sviluppanu sopratuttu da a sucità è e norme suciale di u cumportamentu sò dinò chjamati. Siccomu in decades recenti l'albine corse anu fattu un fenomenu summamente raru, pudemu parlarle più di a fraseologia. Perchè l'individuiu sceglianu sti l'imaghjini: per a so propria voluntaria o di nascita?

Chì significanu "culla bianca"?

L'espressione "cantu biancu" hè utilizzatu in 2 significati:

  1. In u mondu di a natura - un cantu d'albinu. U albinismu hè una anurmalità, criaturi chì anu una malatie similare sò cunsiderate special.
  2. U coru biancu in a società hè una persunità chì pò esce da a ghjente cun prefettu, gustali, modelli è cumpurtamentu.

I coralli bianchi in natura ùn sò micca assai adattati, hè difficiule per elli amicheghju da i predaturi per u so plumage luminoso. Sò micca cum'è l'altri. Chistu spiega l'urìgie di a fraseulugia "cantu biancu", cusì accumincià à chjamà persone in modu di modu insosone in cumpurtamentu, chì si spettavanu da a folla cù i so modi è a vista. Questa espressione hè inherente in dui tipuli polari di personalità :

  1. Artisti, scrittori, scientificu, vivenu in u so mondu di i sonni, di l'imagine è di e fantasìi.
  2. A ghjente hè stupidu è crescente, chì sò troppu ghjustu o difficiuli di risaltu à u standard.

"U corvu biancu" - psicoluggìa

Comu un termini, sta frasa hè truvatu l'appiecu in a psiculugia. Per i normi di a psicoluggìa, u "coru biancu" hè una persona chì a socieziali si cunsideranu alien due to dissimilarity in altri. Questu ùn hè micca un'aparizione, ma quant'à i valori e valura murali di ciò chì succede. Spessu, stu modu di cumpurtamentu hè sceltu da i adolescenti o parenti creativi per dichjarà, per fà ricunniscenza. Caratteristiche caratteristiche di tali persone:

Hè facilitu esse una "picura nera"?

"Culungiu White" hè una persona cù i so caractères di carattere propriu, a diversione di un cuntinuu cunforme, una tale persona ùn ùn mette à fà l'altru per esse fora, ellu simpaticamente i so valori murali per esse più correcte. In ogni momentu, tali persone anu avutu u duru, perchè:

Chì s'ellu hè un "coruto biancu"?

Parechji parenti sò interessate in a question: cumu viaghjà un "cantu biancu"? I figlioli ùn sò micca sempre culpati da a sulitudine, quarchi adulescenti anche anch'elli tendenu à mustrà a so dissimilarità. È a mamma è u babbu sò interessate cumu si u zitellu saranu prestatu in l'adultu. Spessu, è l'adulti sò afflitti da a so incapacità di adattate à a sucetà. I psicologiani facenu cunsiglii:

Cumu serà un "picciottu nìvuru"?

Per fallu in a categurìa di quelli chì sò chjamati "ovini nè" hè assai faciule, hè abbastante per esse l'espressioni chì anu ghjustu contr'à e posizzioni generalmente accettati, per cambià u stil di vestitu, hairstyle è modu di parlà. Ridu à u mobile, iphone, iphone, pagine in e rete soziale, per dimustrà a so indipendenza di e norme. Ancu s'è pocu di l'intima in Internet hà principiatu à distinguish u cuncettu di "cantu biancu" in una pusizioni positiva, quandu si tratta di dumandà in i redes sociais. Avvezzi chì ùn avete micca bisognu di esse una "picura nera":

A paràbula di u corvu biancu

Un plumaje chjaru unicu hà datu a parabola instructiva di u corru biancu. Dopu avè a zitiddina, ùn era micca piacevule per u cori stranu, cusì hà sviluppatu rapidamente. Questu queste era odiatu da parechji, ma ùn pudia capì u perchè è perchè. Fècenu spugliati, perchè l'acellu hà responde bè bè d'offenda, è per cumunicà menu, hà cuminciatu à andarete in alto in u celu, assai distanti da i parenti. A vita di u corvu biancu era difficiule, ma hà crisciutu forte, forti, chì era ancu più ghjeli.

E quandu, u coru biancu vulia voli vulà via in a ricerca di i stessi pesti bianchi cum'è ella, perchè ella era accettata in una nova banda. E solu dopu à a scumparsa di l'uvicu biancu, altri apprizziate e so qualità è si mette à disprezzà i so sbagli. A murali di sta paràbula hè chì ùn avete micca bisognu di esse stessu, mantene l'orgogliu è a dignità, puderà cercà a persona cum'è cusì propria è ùn mai pruvà à a destinazione d'altri.