Dzintari


U Concert Hall "Dzintari" hè cunzidiratu cunzidiratu u puntu di a cità di Jurmala . Hè situatu à pocu pressu da a spiaggia di u Golfu di Riga , cusì u visitatori ùn pò micca solu esse à vede u realizazione di famosi cantanti, ma dinò di respira l'aire di mare, ammirazione di u paisaghju.

Dzintari - a storia di origine

Dopu "Dzintari" cunnisciutu ancu in Latvia è in l'esteru, perchè ùn hè micca sempre vacanti in u duminiu di l'estiu. I primi successi musicali sò state quì in a siconda mità di u XIX sèculu. À quellu tempu u passatu era chjamatu "Edimburgo", hè statu chjamatu chjamatu Titulu di Edinburgh, chì hè u sposu di a principessa Maria di a dinastia Romanov.

A primu scena apparisciata in u 1897, principarmenti musicali di ballu è varii operettas fussate, ma i numeri di circus è i manifestazioni varietichi. Eppuru cambiamenti avvintenu dopu una orchestra sinfoniali era invitatu di Berlinu. Era cunsisti di circa 70 musicista, guidati da u famusu Franz von Blon. Dopu u 1910 cuminciò à invià è eminenti figuri di musica da u Imperu Ruscu. A vita di cuncerta era incredibile intensa finu à u 1914. Duranti stu piriodu, l'orquestra di u Teatro Mariinsky Imperiale, teatru opera cuntrastu nantu à u stadiu. Ma u principiu di novi operazioni militari finiscinu l'attività di cuncerta.

Rive intensu pupularità

I mustiurnu torna in u palcuscenicu in u 1920, quandu u cuncerti Albert Berzins ripiglià. Eleven anni dopu a selezzione di u repertoriu, u conductore Arvids Parups celo celu. In u 1935, hè decisu di custruisce un salone chjusu.

A sala di "Dzintari" hà perfeccionatu in Jurmala torna à ricevi i visitori u 25 di lugliu di u 1936. U prugettu era designatu da i architetti Victor Mellenberg e Alexander Birznieks. E rendimi musicali sò stati tuti dui in un locu chjusu è chjusu, unipochi cungregati un auditu di parechji dicini di milla.

Un novu scontru di attività di cuncerta si hè per u principiu di a Gran Guerra Patriòtica. Dopu a so cumplimintatu, hè statu decisu d'aghjurnà è di migliurà u teppistiscinu. Prossime, a sala "Dzinatri" si face u locu più cercano in Latvia, cun artisti famusi chì Arkady Raikin, Laima Vaikule, u Mstislav Rostropovich. U primu cuncorsu di canzone "Jurmala" hè stata urdinata in u 1986.

Costruzioni

U bastimentu di u hall fù cumplitatu in u 1962, l'architettu di u prugettu era l'architettu Modris Gelzis. In seguitu, a ricustruzzione significativa hè stata fatta, in particulare, un sistema acusticu mudernu è esi siti cale sò stati installati. In a stampa di cinque nivami sò i rendutti di orchestrali sinfoniali, parechji chorpi permettenu cuncerti.

In u mumentu, "Dzintari" (Jurmala) hè spartutu in dui siti - Big and Small:

  1. U big hall hè apertu, ci hè un tettu, ma ùn sò micca parechji posti, i siti sò attribuiti per dui mila persone.
  2. U picculu stazzu hè una struttura di legno, chì hè stata categurizada cum'è monumenti architettoniali. Hè custruitu da trè parte è ùn ponu accade micca più di 500 espettore. In l'internu, ci sò motivi di u romanticismu naziunale. Servenu cum'è cunferma di a biddizza di "Dzintari", chì pò esse truvatu prima di visitallu.

Cunduci per Dzintari?

Pudete truvà à a sala di cuncerta "Dzintari" cù trasportu publicu, chì opera in Jurmala - autobus o minibus. Pudete truvà à Dzintari per andà in a furmazione di Riga , in questu casu duverà circa 40 minuti. A voce seguite à a stanza, chì porta u stessu nomu - "Dzintari".