Museu di eroticismu


U museu eròticu in Copenhague hè stata fundata in u 1992 da u filmista Oleh Yejem è u fotografu Kim Reisfeldt-Klausen. Dui anni dopu u museu cambiò u so "postu di residenza" à un modu più prestige, hè stata cambiata à u centru di a cità, induve hè sempri localizatu. Annualmente unu di i musei più inusuales in Copenhague hè visitatu da più di un milionu turista di tutte e mondu, cumpresi statistiche, a mità di elli sò e donne. Siccomu a cullizzioni cuntene escemi chì ùn sò micca pensati per i persone di età di 18 anni, i zitelli ùn sò micca permessi l'entry, ma u discu di 50% hè dispunibule per i studienti. Fà chì questu hè fatta, perchè u museu ùn conta micca solu l'intimità trà un omu è una donna, ma dinò di a relazione trà elli, chì aiuta à l'educazione sessuale di a ghjuventù.

Esposi

Frà l'ogetti di u museu ci sò dipinti, sculture, robba erotica, fotografie, stampi, sex toys e tuttu ciò chì pudaria discorsu di u sviluppu di l'eroticu in e diverse volte in Danimarca . Perchè tutti i travaglii sò esse exhibiti in ordine cronologicu, per chì tutti i alloghji di u museu puderia ancu senza guidà cumparisce cumu a relazione intima trà i sessi hà sviluppatu à una certa era. In u museu sò oghje exhibitu chì dicenu di ciò chì successe in i stanzi di famosi persone, cum'è H.K. Andersen, Marilyn Monroe, Sigmund Freud, etc. Da strada, u Museu di Erotica in Copenaghenu hè l'unicu among elli, in a quale puderebbe sapè nantu à a ricerca intima è amante di famosi.

I creati di u museu travagliavanu in u campu di u cinema, ùn hè micca cusì stranu chì, per i film pornografichi, ci hè un muro entero, nantu à quale emissione da u tempu. Hè sta parte di u museu chì a maiò spessu causa emozioni violenta entre i invitati.

Cumu ghjunghje?

Malgradu à u fattu chì u Museu di Erotica si trova in u centru, ùn sarà micca bellu fácil à ghjustìzia à e persone chì si trovanu prima in Copenhague . A strada di bus più cercana da u museu hè "Svaertegade", ci hè una ruta di l'autostru di 81N. À 10 minuti in camina, ci hè una stazione di metre «A nova piazza reali / Kongens Nytoriv». Circundante à a stessa distanza, ci hè un altru bus stop - "Vingardstraede", induve a rotula 81N, 350S si ferma.