Chiesa di Alexander Nevsky


Cammisa per e carrughji di Copenaghen , pudete truvà una Chiesa ortodoxa russa in u centru di una cità straniera. Stu postu hè mandatu per visità a lista di i turisti domestici.

Storia di a Chiesa di Alexander Nevsky

A Chiesa di Alexander Nevsky in a cità di Copenhague hè una cathédrale ortodoxa in a capitale di Danimarca chì hè sottu a ghjuridizione di a ROCA (Chiesa Ortodoxa Rusa fora di Russia). In u 1881 - 1883, l'imperatrice russa Maria Feodorovna (la moglie di l'Imperu Alliruvaru Alexander III è a figliola di u Rè di Danimarca) esprimiu u desegregiu di fà una chjesa, dopu chì Russia hà acquistatu un inturnianza per a custruzzione di una iglesia in Copenhague per uns 300 mil rubli.

Da u 1881 à u tempu presente u tempiu hè attivu è hè apertu per i visitori è di i turisti ordulari.

Ciò chì vede?

Unu di l'architetti di a chjesa era David Grimm, era sicondu u so pianu chì u tempiu hè statu creatu in l'archiviu bizantinu. A ghjesgia hè custruita cù alte alternante di rossi è bianchi, chì dà un elementu d'architettu interessanti da i fundamenti. In u tettu di a chjesa à u celu stese 3 ciumi oghje cù cruciji è 6 campane chì ùn pesa micca nimu è nè pocu - 640 kilogrammi. I muri à l'entrata à u tèmpiu sò stati ammustrati cù u testu di 120 salmi di a Bibbia, è in a facciata di a custruzzione hè stata una croce più di dui metri d'altura. Sottu cume hè un icòttu cù l'imaghjera di u Prudju Alexander Nevsky.

L'internu di a sala di preghjustu hè custituitu un tile di mosaura di marmo chì crea un disegnu. Mursi è altre strutture in i palazzi altru hè stata adatta cù un adornu glitze complegiu. Crèsi, pittura è censer sò urigginali è parechji cose eranu donati à a chjera parsunali da i rè, chì face st'alivi boni valori. I mura di a chambada sò colpi cù e pittura cumunali nantu à un tema riligiosu, per micca di scurdà i diversi ieddi veddi è assai cunsiglii. I dui più impurtanti di quelli sò l'icògliu di a Vergine, o cum'è ancu chjamatu "Cridendu". Inoltre, essere assicuratevi di attentu à l'icona di Alexander Nevsky, in onore chì a chjesa hè chjamata.

In u nostru tempu, ci hè una biblioteca è ancu una scola di u domicile. In ocasioni un cungressu di i ghjovani da altri città sò stati quì, induve a ghjovanu ghjineva participà in cunversione cù clergeri.

Infurmazione utente

A Chiesa di Alexander Nevsky in Danimarca ùn hè micca in u centru di a capitale, ma u trasportu publicu hè trasportatu in u locu bellu cumu numeri 1A, 26 è 81N. Se si stanu nantu à a cità per almenu una settima, recomandammu chì voce un caru .