Enghave Park


Copenhague hè una cità in Danimarca , famosa per a so antica architettura, belli e caratteristichi. In questa cità ci sò ancu parechje centri parchi induve pudete rilassate cù a famiglia sana. Unu di sti paesi belli è cusitori hè u Parque Enghave.

A storia di Enghave Park

A storia di u parcu iniziale in a fine di u XIX seculu, quandu i membri di a Reale Società di Giardinieri decide di unificà 478 parcorsi in un parc. In u 1920, a custruzzioni cuntinuava sottu u guidendu di l'architettu Poul Holsoe. Era ancu rispunsevule per u disignu è a custruzione di e salute sociale di rossi-briganti, chì circondevuli In Enghave Park.

Caratteristiche di u park

U parcorsu Enghave, custruitu in stile neoclàssica, hà una forma rectangulaire, dividita in sei settori:

Diremente in fronte di l'entrée à u parcaghju Enghave hè una zona di grava cun una piscina centrale cù una funtana. I turisti è i vignaghjoli attentenu à alimentà i papeddi è l'herons grises chì vive in una isula petite vicinu à u Parque Frederiksberg. A parti davanti di Enghave Park hè adurnata cù l'scultura di Venere cun una manzana, creata da u scultore danese Kai Nielsen. In a parti upposta, u stadiu hè installatu, chì hè utilatu per cuncerti.

In generale, u Parcu Enghave hè assai populari cun u locu è i turisti. Eccu, pudete rilassate di l'affullanza di sta capitale europea, pigliate un passaghju trà i fiori di ciuri di ciuri è ghjambjenu nantu à un capellu trimmed. A ghjente si riunite in u parcu per diversi razze - per avè un picnicà, accogliu i pesti salvatichi o à sente un cuncertu in l'aria aperta.

Cumu ghjunghje?

Enghave Park hè situatu in u core di Copenhague trà i strati di Ny Carlsberg Vej, Ejderstedgade è Enghavevej. Per fà alcuni, pudete piglià a rotta di l'autobus 3A, 10 o 14 è andate à a strada Enghave Place.