Si di lavà l'occhi di u golfu di u polu?

Quandu u fugliale volte in l'ochju, ci sò parechje dumande - chì fà, chì lavà, se esse necessariu d'espresso e parolle. Ùn àbbia panu! Sì, quandu chì qualchissia cascata in l'ochju, per a seguità a calma è rapidamente facilitanu primi aiuti, a mucosa ùn sarà micca dannighjata è, solu per a vermiculità, ùn saranu nisunzu cunsiquenzi.

Si di lavà l'occhi di u golfu di u polu?

Se li rossi chjudi, u polu è a senza hà tenutu in l'ochju, ci vole à lavore a mucosa cù l'acqua neia. Per fà questu, avete bisognu di mette in faccia in una cunceta di acqua è fiabatte rapidamente. Pudete rinfriscà l'ochju è l'acqua corrente, ma hè megliu per fà si avete filtri installati annantu à i bagnu.

U corpu straneru sò abbastanza grande? Allora per lavà l'occhi chì u lavamariu piglia micca solu di sguillà, ma per suffrighje è restaurà a mucosa? Avete bisognu à fà una dicottu di camomile. Hè un effettu curativi. Fate una decocuure di 20 grammi di camomile (seche) è 1 litru di acqua fogera. Per impediscenu u sviluppu di l'infezione dopu l'arnesi, pudete drip suoi cù una suluzione di Albutide o Levomycetin .

Sì avete una calcina o scumpetra è poveru è calore in u to ochju, avete bisognu di preparà una suluzione cuncintrata (20 g di zuccheru per 0,5 litri d'acqua). Pruvate d'apre e l'ochji è l'alliemu cù a suluzione di zuccaru. Hè necessariu di cunducerà stu procedimentu assai rapidamente, finu à chì u calcariu ùn hà micca avutu u tempu di u mucilaggiu.

Chì ùn pò esse micca quandu u rubbishi hà cullatu in l'ochju?

Quand'ellu ghjunghjite à l'ochju di u basuru, ùn deve sapè micca solu ciò chì per lavà a mucosa, ma chì hè strettu pruibitu di fà. Cusì vi evitari di feriti seri:

  1. Sè truvatu u rubbattu è lavate i vostri ochji, ùn mancanu a parata in a vuccata. Questu avete prumossu u postu di even small particles e aumentate a superficia di ferita.
  2. Ùn ci scuzzulate spessu. Questa pò aghjunà l'irritazione. Pruvate di mantene l'ochju chjucu chjusu per elli nant'à u circondu.
  3. E più impurtanti - cù inzucchendu, u severu dulore, vermiculate è visu turca, ùn lascianu l'ùagliu cù qualcosa di l'acqua è cunsultate un duttore.