Cume vende l'anima à u diavulu?

A question di a vendita di l'anima à u diavulu hà spessu sottumessi in u mondu letteratura e cinematografia. Puderete ricordate lumi comedies, cum'è u filmu "Cunsigliatu da i Desires", è travaglii classici, cum'è u "Shagreen Leather" Honore de Balzac (questu u tema hè ghjucatu un pocu differente, ma l'esencia hè a stessa). A cultura di u mondu cunghjilla nantu à l'opinione chì se chistu era pussibule, i consegwenzi seranu terribili è destruzzione. Inoltre, ci sò parechje persone chì crede chì saria assai attrattiva per vende l'ànima à u diàvule per u desideriu, è interessa in i dettagli di questa azzjoni.

Cume vende l'anima à u diavulu?

U meccanicu stessu di vende l'ànima a "famiglia sapiente" hè presentata com'è affari difficiliatu, chì cumprendi una quantità di passi:

  1. In prima, bisognu di creà una dumanda, in quale per esplicà a vostra idea di vende l'ànima à u diàvitu per soldi.
  2. Dopu ci hè bisognu à stà à u diavulu per vene - hè, com'è regula, in un sognu, in u guise d'un omu magrettu in cusciottu cù vistimenti eleganti.
  3. Stu carattere uttenuta un offerta offerta, è u "vendeur" hè di fà un trattu.
  4. Allora si pò esse scrivite un rettificazione, mette una signatura persunale (in certi fonti, hè citatitu chì a signatura deve esse scritta in sangue).

Hè impurtante - u scopu di vende l'ànima in una transizione di duie esse solu per esse, in altri palori, l'ànima ùn pò micca esse vinduta per a felicità à una altra persona. Stu mekanismu travaglia solu cù bassu, mundane desira - altri u diavulu pò refuse.

Chì significarà di vendite l'anima à u diavulu?

Ùn hè micca sicretu chì u diàvule hè l'antipode di Diu, u maestru di u male, i guerri è tutti i negattivi chì esistenu in a terra. Per quessa, quannu fate un trattu cun un caratteru tali, hè difficiule per contà a so cuscenza. Ùn cercu certe voli di pruvà pussessu di l'ànima di a persona in u tempu più veloce, in cunnessione cù quale, dopu avè ricivutu a rivinuta, pò pruvucà diverse consegne negattivi:

  1. Avèndulu rinviatu, una persona pò esse u perdice, ora è caghjà in accidenti è accidenti. A spessu a vita di i persone chì vendi ànima dopu a transazione dura solu qualchì annu.
  2. Perchè u diavulu cumprità i so oblighi di bona fede, unu hè di creà u più malu nantu à a tarra di a terra (ma micca di scurdà chì questu seranu contrariatu di e forze di u lume, è hè prubabilmente micca chì puderete micca espansione l'annu in terra).
  3. Avà vende a vostra alma, una persona hè cununquistata per circà l'altri populi chì vulianu vende l'ànima - questu hè l'unicu modu di preservà a vitalità.
  4. Prima di vende l'ànima à u diàvule per a ricchezza, pesa tuttu cumu bisognu - e consegni d'questa azzjoni hè stata riversibile.

Hè pussibule di vendite l'anima à u diavulu?

A volte chì e persone chì anu pussutu da un omu infatte o esse fatte da mancanza di soldi trovi l'idea di vende una ànima assai attraente. Trascendendu chì l'ànima ùn hè micca di l'omu, è hè parte di l'universu, è hà u dirittu di disposti solu u creatore. Ùn si cunnosce chì s'ellu ci era casi un veru guadagnu di ricchezza o d'amore per risultatu di una transizione, ma cunsulidate destruzzione cum'è l'impussibilità di avè i zitelli pienu di spiritualità è a decadenza morale sò assai cumuni.

A idea assai di ricivitti a benedizzioni di a vita, vendi ciò chì prima ùn hà micca primu bisognu di u primu bisognu, carattirizza una persona com'è persona débil, incapaci di trattà a diffizzioni di a vita nantu à ellu stessu, cridendu chì tuttu s'hè andatu cusì cusì. Refettannu nantu à a vendita di l'anima, una persona si cunfirmava di u debule è a mancanza di l'indipendenza.

Invece di pensà à questu vendita, hè megliu per trasfurmà, per capiscia chì tù stessu hè un ferru di u vostru destinu è pò fà a vostra vita cum'è avete bisognu. Pregu senti un supportu prufessionale per aiutà si avete chì ùn pò micca trattà. Questu averebbe devi esse u risultatu fermante, più veloce è senza cunsiquenzi tristi.