Red Hill - signos, costumi, rituali

U primu dominu dopu à a Pasqua in Russia, ferà una festa, chjamata Krasnaya Gorka. In questu ghjornu si fete festività distinte, ma à una maiurezza maiò hè cunsideratu un spiagge di fiancu, in casu chì e anziane sò scelti è i casali sò tenuti.

Signos, costumi è rituali di u Red Hill

In questu ghjornu, a ghjente hà fattu i rituali per migliurà a so salute, attruverà a ricchezza, rializeghja u so desideriu cariottu, è cusì. In certi ceremonii, un gran numaru di pirsuni intervenu, per esempiu, per un rituali di a fertilità, tutte e donne di u paesi avianu a finta d'un surdu in u paese.

U rituu cù lavà à u Red Hill hè assai populari. Cù u so aiutu, puderete ridivà di malatii, rinfurzà a salute è mellite a bellezza. Avemu bisognu à lavu à l'alba è di acqua di primavera o acqua consagrata è dicenu a trama:

"In u nome di u Patre è u Figliolu è di u Spìritu Santu. Quandu u solitu sali u risu, cum'è tuttu u pòpulu si rallegisse à ellu, permettenu a mio faccia serena rossa è rossa. Tuttu tutti ci vurria per mè, ùn vede micca bè, rallegri, ùn si raligraranu. Saria statu tuttu, u servitore di Diu (nome) era bonu. A chjave per e mo parolle. Amen ".

Magia è cungiuri di u Red Hill per a ricchezza

Per u rituali, un icona hè necessariu, per esempiu, "U salvatore cù a forza" o "U Salvadore di u Golden Vlas". A matina, hè necessariu di piglià l'acqua di primavera è a capacità, è u megliu di tutti, se hè fattu di arcilla. Mittennu un icona di un bacinu, duvete bisognu à trè volte è sette volte per leghje a trama:

"In i sette tempii ci sò sette pilastri,

È in una sola cosa, Diu pruibite.

A questa pena di Diu hè a verita parlante.

Pusendi Ddiu esci, Diu solu Salomon.

Quale hè chì prima di a manu di Diu hè toccu,

Cù ddi paroli u santu icona sarà lavatu,

A questu destinu riccu sarà apertu, tesori sò esposti.

Ouregiu, argentu, chianciarà pè u servitore di Diu (nome).

In verità, ci hè veru, Dà Danu u Servitore di Diu (nome) per sempre è sempre ùn devi micca.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu à quessa, l'acqua deve esse lavata cù l'acqua è spedinu tutta sutta un arbre. Repetite u rituale trè anni dopu.

Oghje è ritu à u Red Hill per rializarè u desideriu

U rituali hè tutte l'identità à l'anterior, ma solu avè bisognu di leghje un'altra plot:

"Cristu Cristu vinia da u celu,

Nes fratellu Santu falu,

Guarì i malati, aiutau i poviri,

Gloria è onore anch'ellu.

U mo Diu! U mo Diu! Aiutatini ancu.

Fate per mè di mè, perchè (questu quì è questu è questu).

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

Una conspirazioni è ritu nantu à u Red Hill per amà

Cum'è l'esse citatinu, sta festa hè stata cunsiderata una picciotta, per quessa era necessariu di rializar un rituali per esse maritata rápidamente. Per fà questu, a zitella deve indispittìvi a furfurta un pagnu è pigliate dui agullelli. U primu duverà i seguenti parole:

"Un bon viaghju, portanu un annu di vuta. Quand elle chjamanu, sapianu di quellu. È aghju un anellu per una ghjovana donna è u pane per u salinu nantu à a tavula. A verità à e mo parolle per a misura! "

A secunna agulla leggi una tale trama:

"Sò bella donna blush è prigozha. U ghjucò à u prigione, u sposu cinghatu. Goy, cumpagnu, à u boyar, à u mercantili, à u visitante di cumpagnu. Venu nantu à u pani è u salinu. A verità à e mo parolle per a misura! "

U passu prossimu hè di inserisce i aghjunti spicciati in a pagnotta cù una croce, cunperta cù u sali. Un pagnu si deve esse situatu in u passaghju à a porta à a stanza dopu à a matina dopu, è poi, trasfirìu à u postu più altu di a casa per un annu.

Dumenicu in u Red Hill

In questu ghjornu, tutti i villaggi fughjini nantu à a cullina, diventonu, cantonu e cantevanu. Questa festa hà e so tradizione specifiche:

  1. In questu ghjornu hè customu per commemorate u mortu. A chjesa ùn vi cunsigliere micca u cimiteru.
  2. Hè cresce chì a unione di unione, cunclusu u ghjornu, serà forte è felice.
  3. E persone cridètenu chì i picciotti è e zitelli chì ùn anu micca participatu à a festa ùn si sò micca stati suttastanti per un bellu tempu.
  4. Per stabilisce quale sera furtunatu quellu annu, a ghjente di e muntagne abbandunò l'ova di culore. Sì l'ovu hà rializatu bè è micca micca, perchè a persona serà assicurata da esse felice.