Magic White Spells for Beginners

Principi di sorceressu l'avè a capiscenu chì ùn hè micca abbastanza per leghje a trama accurately è unequivocamente, perchè chì u cuncepimentu hè state veru. Magia bianca per i principianti vole dì a prisenza di trè fatturi:

Eccu, prima di principià i sgelli di magia bianca per i principianti, avete bisognu à esse in preparazione di cummattimentu tutale. Per pudè furmulà a vostra vuluntà, hè abbastanza à ritirata di vanità è di parlà cù u vostru inneru. Per fà cresce a cuncentrazione, pudete pratiche nantu à a seconda manu di u reluire - basta à guardà dui minuti è ùn pensate micca di nunda. Ma a creazione indestructibile genera un tonu da chì leghje u ghjuridiciu, pronunzianu com'è un ordine chì hè micca sughjettu di olezione. A fede pò cretà in sè stà solu per a maghjica practica per ghjornu.

Spell on Beauty

I valori i valura a so apitzu, per quessa, cum'è a prima prova di a penna, pudete sceglie cun prudenza l' eculi d' aparenza.

Un tali tema uriginale furnisce un praticanti di magia bianca per i principianti cù una precisa descrizzione di desirma è a cuncentrazione sana, è a fede, cum'è averemu ditte, anu aumentatu cù u tempu.

Per u rituali, avete bisognu di u rosariu seccu, una cannila, 2 cuci di aromaticu cù l'odore di cipressi.

Avemu da passà dopu à a mezzanine da a luna mensa, riferendu à Hecate - a dea di a ferruccia cù trè faces.

Chjama a candela è fragranza, dice u seguente:

"Oh, gran Deessa, chì hà riesciutu à a soru! Venite, a testa di a faccia di a ghjurnata, a Selena palla, a fretta Diana, l'Hecate furious, antica com'è u munnu è eternamente nova. Escutea a mo chiamata è dà a to benedizzione. Deessa di a luna mezzaluna, vi vùagliu voi per questa ora. Turn me a face a vostra mozza, dà u putere à u mo spell. "

Fate un cìrculu annantu à u chianu di rosmaru è vai in u lugubriu, senza ciccallu, per rivolversa, dicendu:

"Gran Hecate, ti precu, tornu à u tempu! Questa notte camiaghju u to passu scuru! Cumu a luna vulete è scumparta a manera cumplida, perchè e so misurevate scorri, i mo anni è a mo pelusa flabby desaparecen. Dientiè n'avemu novu aspettatu ch'ella hè pussibile. E mo parolle, a vostra vulete!

Quandu u candela isulamia, descarta u pastellu, u rosemary è stava fora di casa.