Musli di Shiitake - proprietà d'utilità

Shiitake in u japunesi significa "mushroom growing in un shia tree". U nome latinu di questu funghjetu hè Lentinula edode. Cum'è cù tutti i funghi (i reculleranu in u boscu, ma ùn spessu micca chì ricordate chì u moltu hè un fungus, pocu ricimu), shiitake riferisce à basidiomiceti - fungi, chì anu un urganu particulari induve spori developi - basidia.

In manciari, u capu hè più spessu usatu, perchè a pane hè troppu fibru è stiff. Quessi mushrooms sò largamente usti in a coccia orientali, è pocu tempu anu cunquistati gastrunomi europei. In casu, in a maiò parte di i casi, se u fungi negru (ancu chjamatu shiitake) è ponu esse truvatu in ei magazzini europei è russo, si trovanu in securità, anche u fattu chì hè cultivatu in cundizione artificiale.

Shiitake - bona è mala

U funu negru hè utilatu micca solu in l'arti culinari di i paesi estremi orientali, ma ancu in a medicina tradiziunale chinesa è giudaica. I pruprietà ùtuosu di i funghi shiitake sò stati cunnisciuti ancu à i curati ancu duranti u regnu di a dinastia Ming (1368-1644 AD), allura hè struitu chì u fungi prubbiscite a ghjuventù, aumenta l'energia vitali, purifica u sangue. I sanatorii chinesi usavanu à i malatie di i vini respiratorii superiore, malatie di fegghjimenti, impotenza sessuale. Oghje, l'utilizazione di funghi shiitake per u corpu umanu hè cunfermatu da i studienti scientificu di i scientifichi in Japanese. Cusì à l'Università Purdue (Tokyo) in u 1969, Dr. Ikekawa hà scupertu l'attività antitumore di l'estrattura di acqua di shiitake, chì injected in rissimu artifice infettutu da u sarcoma. Duranti l'esperimenti da u funu negru, un polisaccharidu, chjamatu lentinine (da u nome latinu shiitake), era insulated. Oghje, lentinan hè un additivu di l'alimentariu biologicu chì hè stata utilizatu per a prevenzione è u trattamentu di e malatie in ongichi.

In più di l'attività pruvucatu anti-tumore, i funghi shiitake cuntenenu assai prufume, chì cede à a so cumpusizioni aminòcidu, forsi, solu à fungi bianchi. In ogni modu, u cuntenutu di vitamina D shiitake hè un champion unbeatable - in u funu negru di sta vitamina hè più ca in u foglie di u coddu.

Hè vale a dì chì, anche tutti i beneficchi chì si pò traversu à u corpu umanu, ùn hè micca cunsigliatu per u usu da e donne chì sò ingridanti è adulti u zitelli sottu à cinque. Inoltre, si deve esse evitata. Shiitake pò causà una forte reazzione allergique.