Cumu riunioni à un ispìritu?

In i libri di u fantasimu generale bastonu chì pudete truvà una menziona di cumu u caratteru principale chjamatu spiritu (dimòniu), è hà piace à pruvà à cumprà tutti i desira di u magu chì u summonu. Ma i cumminzioni cù essenzi eterni ùn sò micca in e pagine di i libri, ma in a vita verita sò menu eccezziunale. Cusì, prima di circà una manera, cumu pudete chjamà un spiritu , avete avete pensatu currettamente, hè veramente necessariu, forsi pudete satisfete i vostri vulete senza avutri aiutu?

Cumu chjamarà i spiriti di l'aiutu?

Probabilmente tutti praticanu contatti di fichi nantu à i witelli, chì avianu spirits-assistants, figurativi in ​​forma di gatti neri, ravens è altri cattivi viventi. I mudelli moderni cunfirmanu sti storii, dicendu chì avè ricevenu infurmazioni da qualchi entità disembodied. In fatti, l'evucazione di l'arditi ùn oghje micca quì (eccu à i medichi, ma quì ùn hè micca u chjamatu spiritu, ma i so sguglielli), è magichi acquistenu cunniscenza per entra in u cuntattu cù u so autore altru. Per elaburazione di sensu sensitivu hè pussibuli traversu longu furmazioni, eserciziunamentu per a cuncentrazione, maestru di i principii di a meditazioni è studii di u dispusitivu di u mondu sottili. In generale, è per esse cusì spiritu in casa, studià a teoria hè bonu. Perchè a cunniscenza solu di u rituali di cunsriczione ùn hè micca bè per esse cunsiquenzi negattivi.

Cumu prumittimu invoca un ispìritu?

I spiriti sò diffirenti, ma hè improbabile chì qualchissia hà intesu interessatu à cumu per esse cusì u spiritu malignu, in ogni casu, ùn tutti ùn anu rigalu di decisione di sta parte. Ma avete bisognu di sapiri chì i spiriti boni o biddriti benestanti ùn esistinu micca, sò vivuti da a so leghje, quellu chì tenia u so caratteru stessu, ognuna hà pussibulità diversità, perchè avete bisognu di avè anticipatu chì spìritu pruvucarà è per chì propiu. Pudete scrive un negativu, è hè più prubabbili sè ùn decide di scuntate u spiritu di una persona morta. U fattu hè chì in l'astratu (induve l'indirizzu maghi), u mortu ùn sò micca longu (40 ghjorni cunsumu marca), è per quessa l'essenza, chì ùn hà micca nisuna rilazioni cù a persona chì hè chjamata, probabbilmente risposerà à a chjamata. Tali "spiriti" sò destinati à ottene l'energia, è per questa nunda, senza esse sforzu dopu a cumplizzione di u rituali ùn avete micca. Allora si vulete chjamà un ispìritu, da rinunzià l'idea di parlà à Gogol o Pushkin è apre i nomi di l'arditi chì i servizii ponu pudete utilizà. Inoltre, prima di u rituali, unu deve passà a rapidità di una settimana, refraining not only from food pesce, ma ancu da i malati è i pinsamenti. Queste prublema hè abbastanza raziunale: cumu s'incuragliu cum'è questu, è se studia e pesche, e vibrazzioni sbagliati, l'esencia di u stessu livellu responde à a vostra chjamata.

Cumu riunioni à un ispìritu in un ispilu?

Per u rituali, avete bisognu di candele, incensu, un ispilu màgiu, un signu di l'spiritu evocatu, una foglia è una penurtima, è di sicuru avete bisognu di sapè chì parolle ponu truvarete un ispìritu. Hè megliu di guidà a cunvegazione, postu chì ancu un magu accertau è talentista solu trova difficili di fà tuttu. Per quessa, in solitu una persona duverà u rolu di u clairvoyante, è u sicondu - u caster. A funzione di questu hè di scuntà u spiritu è ​​intruduce u vultà in un statu di cuncienza alterata, è u clairvoyant hà da esse u veiculu di u spiritu à u nostru munnu.

Prima di u rituali, u maggicu hà da piglià una cabbia o duodettu (per purgà l'energia negativa) è vistutu cù una ropa speciali o simpricimenti simuli. Ùn bisognu di circustaranu un cìrculu per a prutezzione, pudete puru avè un pocu ritu protettive di u Pentagram. Dopu à quessa, avete bisognu à incensu di u incensu è invita u vidu à vedene u sinenu quandu ellu hè prestu, u so travagliu serà per vede in u specculu maistru mentre u magicu prununzia a parolla di l'ortografia. Dopu u cuntattu cù u spiritu hè stabilitu, u maghiju devi dumandà dumande di interessu, è vede per scrive e risposti nantu à carta (o voce). Quandu sò ricivutu tutti i risposte, l'spiritu devenu esse permettenu di ritirata è cumpletu u rituali da a purificazione.

Chì parulle pò chjamarà un ispìritu? Ci sò parechji testi di appillazioni, ma in fatti ùn anu micca deve ripetitu, pudete falla u vostru ortugrafia, postu chì u puntu chjaru ùn sò micca i paroli magichi, ma a fede è a vulintà di u magu.

Hè difendiziu per chjamà un perfume in casa?

Di sicuru, u periculu chì u vientu sarà in u putere di u spiritu, cumu pò succede à u mediu, hè praticamenti micca esistenti, ma sta action ùn pò micca esse seguru. Prima, l'entità chjamata pò esse micca quellu chì chjamatu (per quessa a prima quistione chì magichi ponu esse chjamatu spiritu chì hè stata). Siconda, si ùn avete micca cura di pagà i servizii di l'essenza, avà da piglià in sè stessu ciò chì vole, solu i consecenzi per i participanti di u rituali pò esse deplore. Tercero, ci hè un riscu di esse misgiati. Certi magichi ùn anu persu i parolle di l'spiritu comu una verità immutable, ùn deveru micca fà, i spiriti ùn sò micca omniscient. Iè, anu più d'opportunità chì no avemu fattu, ma ùn sò micca unlimitedse, cusì ci seguenu seguità l'urdinamentu di u spiritu non vale a pena.

Tuttu u sopratuttu face u rituali di chjamà difficultà è di bastanti periculosu, per quessa ùn avete mai scuprenu spiriti per l'affucazioni o divertimentu, i forze passati ùn valenu lu risultatu.