Ipertiroïdismu in i femine - sintomi

L'ipertiroïdismu ou thyrotoxicosis hè un sindromu clinicu causatu di l'attività di a glandula tiroidea è l'alta pruduzzioni di l'hormone T3 (thyroxine) è T4 (triiodotironine). A causa di u fattu chì u sangue hè supersaturatu cù l'hormone di tiroide, i prucessi metabolichi in u corpu sò accelerrati.

Tipi è signali di ipertiroïdismu

Distinguisce l'iperiatatu primariu (assuciatu à a disturbazione di a glàndula tiroidea), secundariu (assuciatu cù i cambiamenti patologichi in a glutine pituitaria) è u terciaria (causata da a patologia di u liturariu).

I sigiri di ipertiroidismu , chì spessu occur in donni di età ghjovana, ùn sò micca specifiche. I Patienti sò osservati:

L'ipertiroistisimu di a glàndula tiroidea hè carattarizatu da sintomi cumu:

Diagnosi è trattamentu di iperitàtrudiammi in i donne

Quandu u diagnosticu, u cuntenutu di l'hormone T 3 è T 4 (sopra a norma) è l'hormone di tiroide (TSH - sottu a norma) sò evaluati. Per definisce a dimura di a glàndula tiroidea è identifiere i nododi utilizati ultrasound. A lucalità di a furmazione nodale hè determinata per via di tomografia computazioni. A funziunalità di a glàndula tiroidea hè stimata da scintigraphy radioisotope.

Per u trattamentu di l'iperitàti , i metudi di a terapia conservativi sò addupirati (mantenimentu di l'hormone hè normale cun l'aiutu di i medicini), a rinunziunamentu cirurgicali di a glàndula tiroidea o una parti da l'uperazione di u radiudu.