Esempimu sopretu

Sempumbre l'exantema è una infezzjoni virali aguda chì si manifesta com'è frevi senza sintomi lucali. Dopu qualchì momentu ci sò rashes, ricordati di rubella. In a maiò parte di i casi, a malatizza afecta à i zitelli d'entre 6 mesi è 2. Meno comune in adulti. Stu nome hà ricevutu per u fattu chì i rashes si appaghjà immediatamente dopu a frebba. Spessu, sta pesta pò esse truvata sottu altre definizione: una frevi di tri anni, una roseola e una sesta sezione.

Causes di l'exantema virali in l'adulti

A malatia hè attivata per u virus di l'herpesi 6 è 7 tipi, cundannusi in u corpu. Patogeni stimulan a produzzione di citoceni, interaccettendu cù i sistema immune è altri. Per via di cunsiquenza, una persona hà un eccema prugettu. Questu cuntribbure à parechji fatturi maiò:

Diagnostu di l'exantema

Malgradu u fattu chì a malatia hè cumuna, ùn hè micca sempri bisognu di stabilisce un diagnosticu precisu in una manera puntuale. Questu hè dovutu à a rapidità di a malatia. Spessu ci hè una situazione chì durante u ghjornu di u diagnosticu i sintomi ùn solu desageranu.

A prucedura hè cumposta:

In certi casi, l'esperti anu prescritti presenza per rieziu serologicu - PCR, per e ultrasound di a cavità abdominal.

Sintimi di l'exantema (bubbleola)

Da u mumentu chì u virus entra in u corpu à a manifestazione di i primi signali di malamenti, pò piglià circa deci ghjorni. In questu casu, i sintomi ùn sò micca sempre i stessi - spessu varianu l'età. Allora, in adulti, duranti i primi 72 ore, a risurità di a temperatura di u corpu, a diarrea è u nostru nasale. In questu casu, a rash during un saliatu exantema ùn hè micca sempre quì. S'ellu hè sempre osservatu nantu à u corpu di i pazienti, hà un culore rosatu è e so dimensioni ùn esatta micca di trè millimetri di diametru. À u listessu tempu u piacè di a prissioni è ùn si cunglienu micca cù e siti vicinu affettati. A malatia ùn hè accumpagnata da prucia.

A rash aghjunte immediatamente nantu à u corpu. À u tempu, si estene per i membri, u collu è u capu. Durà da parechje ore à trè ghjorni. Allora sparisce senza mancu seguita. Ci hè parechji casi quandu, in u risultatu di a malatia, ci hè una crescita di u liver è spleen.

Trattamentu di l'exantema (roseola)

E persone chì anu truvatu un esammu antru si deve esse illatu da l'altri per impediscenu altre virus chì entra in u corpu. E tali precautioni sò mantinuti finu à chì i sìntuli scumpressinu.

A malatia ùn hè micca bisognu di una terapia specifica. A cosa maiò - in una stanza induve una persone hè sempre dinò, duvete bisognu à rializà a purità di adupratu di ogni ghjornu è spende à a ventilezza a stanza. Dopu à a catena di temperatura, ponu caminari in l'aire frescu.

Se u paciistu ùn pò micca tollerà a februità alta, i sperienti ricurdavanu piglià l'antipirite (ibuprofen o paracetamol). Inoltri, i specialisti pò prescrive antivirus e antihistaminas.

Per avè l'emborgamentu, deve devi calà sempre l'acqua neve.

In certe volte durante a malatia pò esse cumplicazioni: