U zitellu sperendu in notte è chianci

Spessu, i genitori di i picciuttedi facenu u prublema di dorme impose in i so babys. In u risultatu, i mariani ùn ùn serebbe abbastanza dorme di a sera, sò spermettuti è persu in a conjecture: hè questu un cumpurtamentu una viulazione neurològica o una variante di a norma? Scupremu per quellu chì puderia esse cunnessu cù u fattu chì un zitellu spende à spessu a notte è chianci.

Perchè un figliolu chianci per a notte?

A volta volta facemu una riservazione, chì l'infurmazioni infurmati tocca i zitelli di una nascita è finu à 3-3,5 anni. Sì u zitellu hè digià 4 anni o più, è ùn chianci nantu à a notte senza una ragione, pò esse un altru prublemanu diffirenti.

Cusì, spessu u raggiuni per un sonnu di a notte bagnu sò l' insomne ​​di u chjamatu - i prublemi cù u sughjornu è mantenenu un sonu continuu duranti a notte. À u stessu tempu, un zitellu, succède, ùn esce sempre esse, ma solloze in un mità seriu, cumu si avviatu si i genitori sò vicinu. Se u zitellu hè tranquillamente assicurata, solu strufinendu a testa, immediatamente s'aprì adurda, assicurata da l'attenzione. Sì i paisani ùn avianu micca avvicinà u foglie di sonnu di lamintinu, pudete veramente chianci, finu à l'histeria, è sarà difficiule di calmà.

Ma spessu i matri, aduprate à a prima chjamata di u zitellu per piglià in l'armari di u ghjornu, agisce a stessa manera di notte. Questu ùn hè micca bellu correttu, perchè i zitelli si usanu rapidamenti uttene à stu patronu di cumpurtamentu è in u futuru, esempiu da a notte, dumandà a manu per adurdu adduvi in ​​i cundizioni soli. Sè pussibule, pocu quantu pussibile per cumunicà cù una migghiura di notte, per ùn disturbà a so pace è ùn creà micca cusì "abitudini boni". Invece, dà u vostru amore è tenerezza in u ghjornu.

Una altra causa di stu cumpurtamentu di u zitellu sò i disordini di u sonnu causatu di a ghjurnata per nutà. I più ghjovani di 6 mesi chì ùn anu micca avè a bisognu fisiulogicu di manghjà in a notte, ma hè a dependenza da un succorsu o una buttiglia cù a mischju chì provoca a foglia à svegliate ogni 3-4 ora è chianci. Sugnu stu vinu hè una transición graduale à un novu rituali di sughjurnà, quandu a ghjurnata di vaghjime viaghja prima per ghjornu à 30-40 minuti.

Oghje chì i zitelli spinge à a notte, se anu disturbatu da i colichi o di cutie. Di solitu, queste prublemi sò faciuli di ricanusciri: u vituperu culicu tortuantine da u zitellu à u ghjornu à circa 3 mesi è dà spicifichi cume Con elli, hè faciule fácil di travaglià cù l'adopru di i drogami per u trattamentu è a prevenzioni di u còlicu infanti. Sì i picciotti sò sbagliati, seranu aiutati da un gelarile especial, chì sguassà a inflamazioni è questi a gomma.

Più pocu menu spessu, a raghjoni chì un zitellu ùn dorme ben, si pesa e chianci in a notte, i patologii neurologichi. In particulare, sta cambiamentu in u tonu musculare o l'excitabilità aumentata. In questu casu, un sonnu di mala hè una conseqüència di sti malatii, quandu guariscenu quale, stabiliscerà pauraghjene un u sonu normale. Per rinfurzà sta rilazione è diagnostichi, una visita a un neurologist pediatricu hè cunsigliu.