6 situazione inzerti pratichi chì parechji utenti di Instagram ùn cunnosci micca

Ùn pò micca imagine a vostra vita senza Instagram? Allora vale da sapè chì per unepochi azzioni, pudete incurà a responsabilità è ancu perde a libertà.

Una di e rete suciale più famosa hè Instagram, induve, secondu l'statìstichi, circa 95 milioni di ritratti si trovanu tutte ogni ghjornu (figuri enormi). Parechje persone anche dipendenu à sta retazione, in quale riparanu ogni passu. À u stessu tempu, pocu pirsuni sapemu chì Instagram hà qualchì mischju chì ponu cuntribuisce ubligatoriu è ancu prublemi cù l'agenzia di a ghjustizia. Nun cridite micca? Allora preparate per esse sorpresa.

1. Studi di privacy

A maiò parte di tutte e ritratti di e persone in e so rete suciale scumpressate durante u viaghju Hè bisognu di sapè chì questi ritratti ponu averebbe cunsevvi cunsequenzii. Per esempiu, in u UAE, u Ministeriu di l 'Internu crede chì a filmazione è publicazione di foto di situazioni d'urgenza in u territoriu di l'Emirates viole a liggi lucale.

Parechji si sorprendenu chì a scena di l'air crash dispunibule in Instagram o in un altru rete suciale pò causari l'impusizione di una milionà fine è ancu una pena per vita.

Ùn avemu bisognu di fà in i fotugrafii UAE di ancu un avventura ordine durante u viaghju, perchè questu pudaria esse risultatu in una prigione di trè mesi. U stessu puniziu pò esse acquistatu per sparraru edificati militari è amministrativi.

Una altra caracteristica di l'Emirati - u scaricamentu di i persone è i so bè fugliale hè statu pruibbutu, è a violazione di questu tabù hè carcu di imprisonment for sei mesi è una fine di più di $ 130 mila.

2. Foto di u travagliu

A ruinari la vostra carrera pò esse un post fallecido in a reta soziale. In u mondu ci sò parechje esempi di cumu, dopu un'infurmazioni sfavintanti nantu à a so pagina in Internet, e persone si faccianu una reazione negativa per elli - dimissione. Ci sò parechje, chì prufiteghjanu micca veramente foto è video, perchè pudete furnisce l'infurmazione confidenti.

Ma ancu s'ellu ùn hè micca pruibbutu, un affullanza postu o una foto presa senza u cuncessu di un collegu o un capu pò causà una persona chì stà senza travagliu, è a ragione pò esse banale - spalle di travagliu di tempu per nunda.

3. Apositu raghjonu

"Travirsendu" à traversu e diverse pagine in Instagram, assai senza esità, fate cum'è ripastu cum'è foto, video è cetara. Questu hè specialmente grata à i pussibuli di i risorsi d'infurmazione è di i plataformi di cummercializazioni, chì questu solu attruvaranu un uditu addiziale.

In questu casu hè impurtante ùn esse arritti è prima di vedà quale esse esse ripetite. In novu, in rete suciale sò e pagine di i persone chì guveru u so postu è sò prutetti per i copyright, perchè, per esempiu, pò aghjunte u fotògrafu, i diseggenti è quelli chì creanu unichi unichi. Reposting photos from i so pagine pò purtà à punizioni.

Ùn serà micca pussibule cun vigore d'una nota chì indica l'autore, da chì u so permessu hè necessariu. Hè ricumandemu chì salvate a schritta di currisponde, induve l'autore di a photo dà a cunfortu à a rimette. Se a photo hè utilizzatu cù scopi commerciale, hè megliu cuncetta un cuntrattu.

4. Foto alimentazione

Parechje utenti di l'Instagram piace per sparghje di imaghjini di l'alimentu in un risturante, è pochi pirsunu pensanu chì quessa pò prucessu litigazione. Per a prima volta questu hè stata discututa da i ghjurnalisti in e pagine di Die Welt, induve hè scrittu chì i platti di ristorante sò prutetti per i copyright, per quessa, l'imagine pò esse publicatu solu cù l'autorizazione di i cucinari o di i pruprietarii di u stabilimentu.

Hè sopratuttu cun l'attuali capulavanu creati da i capi eminenti, preparanu da secondu i ricetti di l'autore. I fotografichi pigliati senza permisì è publicati in Internet pudete conduce à una fine di 1 000 €. Per evitari situazione di disgrazia, hè cunsigliu chì leghje e règule di una istituzione particulari.

5. U làjge pruibitu

Parechji ùn anu suspettatu chì l'Instagram hè una lista di utagatu pruibitu, chì hè sempri crescente. Hè adupratu per lavurisce u cuntenutu, eliminendu publichi illegale è offensiv. Inoltre, l'hashtags sò cascati à a banna, chì sò in più spessu chì altri. U tabù pò esse tempuranee, quandu l'attività di usà l'hashtag hè eccessivu. L'utenti di l'Instagram deveru bisognu chì l'abusu di questi pastelli pò causà a pagina per esse bluccata.

Prima di pubblicà una photo, hè cunsigliatu per verificà chì u travagliu hè statu pruibitu - entrà in a ricerca, è s'ellu ùn manca micca un risultatu unipochi, hè da listessa negra. Una lista completa di hashtags ponu esse truvata quì.

6. Foto di i zitelli d'altri pupi

L'Internet hè statu longu discussione nantu à u tema di punizioni per l'utilizazione di ritratti di i zitelli d'altri abbinuti. A ligislazzioni di parechji paesi hà in u so maticesu riguardu à questa. Questu hè abbastanza cum'è una spiegazione objetiva - i posti cù sti ritratti sò qualchi esplojtazioni di minori per u so propiu divertimentu o ancu cummerciale. I prublemi ponu sviluppà ancu se u zitellu stessu accunsentì à u filmu, perchè ùn sapi micca cumu si ponu utilizà l'imàgini, è a so parolla ùn hà mancu un putenza legale.

A cunclusione hè chì hè pruibitu à spuglià deliberatamenti di foto di i zitelli d'altri abbinuti nantu à a vostra pagina d'Instagram. In ogni casu, ci hè una sceczione - se l'imaghjini sò fatti in un locu pùbblicu è u zitellu ùn hè micca l'ughjettu principali di a cumpusizioni, puderanu esse adupratu.