Marie Fredriksson, vocalista di u gruppu Roxette, abbanduneghja u stadiu

U bandu sudu Roxette hè assai cunfurmatu à parechje persone, perchè i so canti sò più grande di una generazione. Eppuru, ora per i musichi è i so fanni, i tempi difficili sò ghjunti: sò pardunati da Marie Fredriksson, chì era unu di i fundaturi di a Roxette di u pop rock è u so solista for almost 30 anni.

A lotta contru u cidru dura più di 20 anni

Ora Marie hè 57 anni, di quale u famusu articulu hè stata cummattamente u tumore di u core per l'ultimi dui decennii. Però, Fredriksson ùn anu mai interrotta i so splutazioni nantu à u stadiu per a malatia. 18 d'aprile à a pagina ufficiale di u gruppu in Facebook, ùn era una nutizie chì a gira mundiale, dedicata à u 30 anniversariu di a Roxette, hè postposta. Questa fù a prescription of the doctor Marie, chì hà recommandé à abbandunà u viaghju per u deterioru di a so salute.

Fredriksson hà amparatu annantu à a terrible maladie in i 90, è in u 2002 s'hè stata a cirurgia per sguassà u tumore. Dopu questu, longu anni di riabilitazioni è mantenimentu constantu di a salute cumincianu. U cantanti praticà i corsi di chimioterapia, ma quandu ùn anu micca datu dinamica positiva, hà avutu a ricerca à a radiazzioni. Invece, da e parolle di Marie, a maladie hè avutu ricurdatu di novu: hà principiatu à avè memoria è hà assai difficiule per camminà.

In a pagina in Facebook, u cantanti hà scrittu un appellu toccu à toccu à i so cumpagnie: "Quessi 30 anni eranu veramenti stupente! A felicità è l'aligria si cumanna, quandu pensu è ricurdate di a tour, cù quale aghju avutu per passà u mondu. Tutti issi cuncerti sò una parte di a mo vita. Avà, sfurtunatamenti, ùn pudere micca per un viaghju è parlà davanti à voi. Per mè, i cuncerti scartate. Aghju aghjatu tutti i fannii chì anu stati cun noi tutti quelli anni, è anu passatu stu viaghju dilicatu è longu.

Leghje ancu

Marie continuarà à scrive canciamenti

Malgradu à a malatia seriu, u cantante ùn hà micca cascà. Ella dicia chì continuarà à scrive canzone, in particulare in participà à a so grabazioni. Inoltre, Fredriksson sperene chì ella hà da pudendu vede l'apparizione di u novu album, intitulado "U bon Karma". "In u mo scopu, questu hè a mellor cullezzione di canzoni Roxette in a storia di u cullettivu. Sò sicuru chì tutti i nostri cumpagnie seranu felice cù ellu. Aspittendu a so apetta in u ghjugnu "- hà dettu in una di e so entrevista u cantante.

Quale rimpiaverà solu u solista è quandu u giru di u mondu cumencia - ùn hè unknown. In ogni modu, l'avanzati anu inundatu l'Internet cun dumande per a più tardione di ritornu di u gruppu à u palcuscenicu.