Whitening face masks

Ogni donna vole esse bella è si prumesse per un ideale. In ogni casu, i manci di pigmenti, peccatichi o complexioni irregulati fermanu l'affettu di una donna. Ci sò parechji raggiuni per a so apparizione, è ancu di manere di fà liberà di elli. Oghje, parleremu di i più belli ricetti per blanchi di fraschi, chì ponu esse preparatu in casa.

Whitening masks with limon

U più famosa hè a maschera blanchissante da spuntinu di pigmentu cù limonu. Ci sò assai ricette per più such masks, quì sò solu qualchi:

  1. Una mascara effittiva li blusteri hè una mistura di u zucchero di limonu, l'acitu di latte è l'acqua, presa in proporzioni ugguali. A maschera pò esse usata per fretallu a faccia, è per cumpressione.
  2. Cumpagnia populari di u meli è u zitellu di limonu. Per a so preparazione in 50 grammi di meli aghjunghjenu zucchero di limonu. Questa mascara hè applicata in a mattina, 15 minuti prima di lavare.
  3. Hè ancu una variità più densu di a seconda mascara. Eccu una mascara di melone, farina di limonu è di granu. Per a so preparazione in u melatu cù un limonu aghjunghjia a farina di granu (prima di furmazione di un slurry spugna). Questa mascara hè appiicata in a sera, è dopu una nutizia crema hè appiicata.
  4. Per a pelle seca in questi mascieri blanchii, hè bisognu di aghjunà una glicerina o crema agria.

Blanchi di taglioli

Quessi masci sò cumunimenti usati per a peddi flaccid è arruganti. Enriches a pelle cù vitamini, blanchizze è ricaricà a faccia.

  1. Per fà una mascara, avete bisognu à un micciellu cù una cullizzioni di zucchina cù 1 spoonu di crema agria. U mistu resultanti hè appiicatu à a faccia è abbandunata per quinze à vinti minuti. Pigliate l'acqua fresca
  2. Per a vechja mascara, deve avè pour u pezzu finamente picatu cun acqua fogera (25 g di peccina tagliata, 200 ml d'acqua fogera) è permettenu a mistura per infundia. Dopu quessa, aghjunghjeghja a maschera à a pelle. O vaghjime parechji ghjornu per lavorà a so fàccia cum'è un tonicu.

Whitening masks made from argilla bianca

Pigliate 1 spoonu di arcilla bianca è diluce cù u zucchero. Aggiuncinu quarchi putti di zucchero di limonu à a mistura. Apply mask in face per 10 minuti, poi arringe cù l'acqua fresca. Invece di zucchero di pumu, pudete ancu aduprà u zucchero di u pilone o frutte (fragole, fragole).

A tali maschizza blanqueciazione hè assai adattata per a pelle grasosa.

È una ricetta più per una maschera chì face sfarinata di argilla bianca. Per fà, mettite 1 biancu è 0,5 cull'piezi di sal cù un mezcladoru. In questa muzzica, aghjunghjenu 2 cullen di teppa di arcilla bianca è sviutate bè. Applica à a fàccia di 10 minuti. Allora lavoni cun acqua fresca.

Maschi da cucumber

  1. Un pepino si deve rossu nantu à un rossu finu, è poi cunfruta cù 1 settimana di ogni nutritiva crema. A mascara hè appiicata durante 10 minuti è poi lavora cù l'acqua. Appliunzendu una crema nutritiva dopu chì una mascara ùn hè micca necessaria, postu ch'è già prestatu nantu à a basa di a crema.
  2. Per preparà una maschera blanquecive per a pelle grasosa, u zuccaru di colmu hè mischieratu cù un voddu ugguali, è dà a mixture per infundir. Allora pigliate u so ghjambaggiu di ghjuvelli è humedevi in ​​elli ricivutu a tintura. Lassa nantu à a faccia di such napkins per 15-20 minuti.

Maschi di casgiu cotta

  1. A casuzza di furmagliu di caccia hè cunsigliata per aduprà in a mattina, ùn hè capaci da solu per alleate a pelle di a faccia, ma ancu per sguassà mancu spots à l'ochji. Per a so preparazione, piglià 2 cullen di teasci di casgiu frescu, fate cun ughjughe crudu, aghjunghje un pozzu di zucca di limonu. A mascara hè appiicata à a pelle di a faccia è di u collu per 10-15 minuti, lavatu cù l'acqua fresca, è poi lavatu bè frettu.
  2. E una maschera blanquecive chì puderete cocerà in casa. Pigliate 10 ml di untuvatu, 10 ml di crema, 10 ml di zucchero di limonu, 5 ml di 10% peròxenu di l'idrogenu. A mezcla hè moltu mistata. Hè appiicata in modu simili à a precu mascara, è ancu lavata à u primu cun u frescu, è po cù l'acqua fredda. Questa mascara hè bona per bluccavanu a pelle seca.