Libri moderni per i zitelli

Hè sanu chì a leghje hè a chjave per u sviluppu di a parsunalità, per quessa, hè necessariu infundir l' amore per i libri da a zitella. I staggiani sò l'esigenti di a literatura, perchè anu da altri opzioni per l'omosessamentu. U libru debite guadagnà l'attinzioni di u zitellu, perchè ellu vulete preferisce lettura à altri divertimenti. Perchè i genitori seranu utile per apprezzà i 10 libri muderni per i figlioli, per sapè chì per offre u zitellu. Di sicuru, hè impurtante piglià in contu di e preferenze di u ghjovanu lettore, i so gustu.

Letteratura di auturi russi

Prima, si meriteghja a realizazione di u travagliu di scrittori russi, perchè sò ancu preparatu per offre i libri interessanti per i zitelli d'età di scola:

  1. "U picciottu è a bughjura" appellu à i fanniori di a scienza è di l'amatori di S. Lukyanenko;
  2. "Daziunale non hè nè invernu" da Dina Sabitova hè una struttura suttili è cunghjunta chì appellu à i figlioli è i genitori, chì ùn sò micca indifferenti à u prublema di l'orfani;
  3. "Circle" (autorne Liya Simonova) permettà à i studienti di circà à u pianu à i prublemi cù ellu è ellu stessu hà da fà affruntà, perchè elabora a relazione cù i genitori, i pari.

Dopu avè lettu stu libru mudernu interessanti per i zitelli, i svantaghji puderanu reconsiderà parechji di i so valuri di vita. I paisani anu ancu avè acquaintrule cù sta criatività per avè l'uppurtunità di parlà cù u zitellu annantu à a trama. Sarà possibbili per capisce megliu u figliolu o figliola, i so azzioni è i pinsamenti.

Lista di libru mudernu per i zitelli di l'autori straneri

Scrittori straneri si meritunu l'attenzione di i ghjovani lettori, perchè deverà ancu esse acquisto cù u so travagliu:

  1. "Hè bè à esse tranquillu" hè statu scrittu da Stephen Chbosky, in più, l'autore stessu hà fattu una film nantu à a so creazione. U rumanzu dici di u chjama Charlie, chì si va à i classi superiore, ma teme di e consiguenzi di a so scatola nervosa. Ampara i libri è cù u piacè fate tuttu ciò chì u maestru di a literatura cunsiglieghja. Questu libru hà trovu i so fannii in u mondu, l'adulescente ti serà interessatu di leghje, è dipoi a famiglia sana manca a so adattazione.
  2. A giuventura muderniana vi pare avè filmatu nantu à l' opari di Stephen King. Per quessa, i studienti in a scola sò ponu fà sapè fà per leghje u libru di a so autore. Per esempiu, per i zitelli di 16-17 anni, "Carrie" hè adattatu . I pupuluzzi puderanu sperienze a prufundità di l'emozioni chì l'autore anu vulsutu vede. U travagliu scritta a storia di una zitella chì avia una rapportu difficili cù i cumpagni di classe è mamma. Questa mostra a cunsiquenzi di ciò chì passa se una persona hè purtata à u principiu.
  3. I libri di i scrittori cuntempiali per i zitelli sò distinti da una varietà di temi. Quelli chì sera interesatu di leghje "Twelve" Nick McDonnell. Lu rumanzu ci conta a vita di i figlioli americani, u so divertimentu, drogu, sex, nantu à e cunsiquenzi di tuttu questu pudete conduce.
  4. "Blame l'astri" di John Green parrava di a picciutta, chì hè furzata à assiste à un gruppu di supportu per i malatturi cù l'oncologia. Si ritrova un omu è, anche u diagnosi è difficultà, i ghjovani sò felice ogni ghjornu.
  5. Unu unu di i meglii libri muderni per i zitelli di l'autori esterni sò "Stacy Kramer. Semu ghjuridutu". U travagliu faci pensate cumu tutta a vita sana pò cambià in un momentu.
  6. I amatorii di a misticisimu pò ancu esse offru un "Shelter" da Medelin Roux, solu questu libru hè adattatu per i zitelli più antichi. In i pagine di u travagliu l'autore dità di i misteriosi avvenimenti chì avè cù l'eroi, durante a so sughjornu à i corsi di l'estate.
  7. "L'Enciclopedia Sexuale per l'Adolescente" (Castro Espin Mariel) suscita una serie di prublemi chì anu da esse discutte cù i zitelli di questa età. Per parechji razze, in parechje famiglia, pocu prestu si prestau à a educazione sessuale. Stu libru vi aiuta à i studienti trattanu cun qualchi suggetti.

Oghje, ùn hè micca difficiuli di truvà novi libri per adulescenti di l'autori.