U musicista Peter Lawrene es dumandò chì a stella di a serie "U ghjocu di tronu", l'attista Lin Hidi, sia scumputu da i so diritti umani

U tabloid TMZ hà dettu chì un scandalu seriu facianu frà l'ex coniuge Peter Lawrun è Lina Hidi. A ragiò di e prucessi era a decisione maestru di l'attrice per piglià u soiu cumuni à a Gran Bretagna. In Los Angeles, a prima audizione hè accadutu, chì era à u cantu di u babbu è hà obligatu à a mamma per urdinà di ritornu u picciottu à i Stati Uniti. In casu di non cumplizzioni cù i termini di l'accordu di tutela, Lina Hidi serà priva di diritti di maternità.

Dopu u divorziu in u cuntrattu, era indicatu chì Lougren anu vistu u so figliolu 10 ghjorni in un mesi. Avemu chì era urigginatu à a pussibilità di residente in u RU un zitellu cù a so mamma. Ma in u 2013, dopu à u divorziu, ùn hè micca cunsideratu chì a furmazione di u figliolu facia stallà, postu per questu, l'avutri musicali puderanu cumprà u risultatu uriginatu è esitendi à u ritornu di a Wylie Elliot di sittus di età in i Stati Uniti.

Leghje ancu

L'estrema di a seria "U ghjocu di tronu" chì dice chì hà avutu cunmbramenti verbi cù Petru, pudia vede liberu u so figliolu è ùn hà micca oghje à u so desiu di mandà u so figliolu à una scola britannica. Quandu ci era una decisione per andà à u tribunale, ùn capisce micca. Inoltre, u babbu stessu, in l'ultimi mesi, ùn hè statu interessatu à scuntrà à u so figliolu. Nanzu, Lina hà dettu chì u sistema di l'educazione americana ùn hè micca suitatu è ella sunnera di dà l'opportunità massima per u zitelli, grazzi à u sistema di l'educazione europea.

Esperemu chì i genitori stella seranu capace di truvà una cumprenda entre elli, senza aversà in i diritti è i desira di u zitellu.