Moby hà pubbricatu un ridiculu di u postu di a pruposta da l'amministrazione di Trump

U famusu musicista, cumpusitori è di DJ Moby hà publicatu pocu un post imprevisu in Instagram - una risposta originale per l'invitu à indirizzà l'inaugurazione di u 45 ° Presidente di i Stati Uniti d'America.

Hè cun umurisiu riflettutu à l'uppurtunità di guadagnà soldi extra in un avvenimentu tali cum'è DJ.

Hahahahaha, aspettate, Hahahaha, veramente? Hahahahaha, aspettate, Hahahahaha, veramente? Credu chì staiu murivu à u ballu inaugurali si cum'è pagamentu #trump allacciatu a so rimborsu. Sugnu ancu prubabilmente in ghjocu u ghjocu publicu è cunfundimentu remezziu per entretenu i ripubblicani. Aghju rirenzu. Hahahaha. So #trump chì pensate, I DJ per voi è vi liberate i vostri returns?

Photo pubblicatu da moby XⓋX (@moby)

U sottumessu per a rettrafica di l'edificazione di a Casa Bianca in Washington leghjite u seguente:

"Aghju ricivutu una offerta da un impresario per ghjucà un DJ sette nantu à unu di e pilami hà timatu à l'inaugurazione di Trump. Aghju rirenzu prima ch'ella pensa. Guys, ti seriu? E facemu questu quì: cum'è una tarifa, dumandassi u futuru presidente per promulgerà a so reticenza. Serà questu? ".

E bohemiani - contru!

Ricordemu chì durante a campagna Moby supporti l'opristore Donald Trump, Sra Clinton.

Photo pubblicatu da moby XⓋX (@moby)

Ùn hè micca l'unicu chì hè assai scetticu annantu à u futuru presidentu di u so paese, u musicu famosu Elton John solu un ghjornu di ghjorni di ricusà l'invitu à indirizzà a ceremonia solemne, simbulizendu l'iniziu di u Trump Republicanu. E duranti a razza presidiale, ùn permette micca l'utilizazione di i so cuncerti musicale per favurà Trump.

Leghje ancu

Elton John è Moby ùn sò micca solu in l'attitudine negativa à u primu presidente di i Stati Uniti. U 21 di jinnaru, u ghjornu dopu à l'inaugurazione, una manifestazione pacìglia poverà nantu à i strati di Washington - una marcia di a donna in contru u presidente di bilionaire. Hè prumetti di participà l'istati di primu urine - Julianne Moore, Katy Perry, Scarlett Johansson, Francis McDormand, Cher.