Famous Violet Eyes Elizabeth Taylor

Elizabeth Taylor - una bellezza incredible è talentu attrice, chjamata "Queen of Hollywood", durante a so vita era cunnisciuta cum'è u patrone di l'ochji di a bellezza rara. In ogni casu, ùn tutti ùn sanu chì l'ochji viole di u mondu famusu, Elizabeth Taylor, ùn sò nunda, hè u risultatu d'una mutazione di i geni di a attore legendaria.

Case di a storia

Quandu Lisabetta era natu, i so genitori hà avvishatu avà à avè in un pezzu pocu grossu è facia a chjera à u duttore. Spieza à i paisani preoccupati chì i pinnidi di u zitellu criscinu in dui fila, è ùn ci hè nunda chì preoccupa. Sei misi dopu, u culore di u visu d'Elizabeth Taylor hà cambiatu in viole. A ragiò di sta era una mutazione rara cun un nomu bonu "l'urìggina di l'Alessandria". Secondu à a ricerca medica, u culore viole di l'ochji ùn privanu l'agennessu visuale di alcuna manera, ma u 7% di i prupietari curanu i malati cardiichi. In u casu di Elizabeth Taylor, i prublemi di cori causò a morte.

Una malatìa o un donu?

Hè cunnisciutu chì a prima apparenza di Elizabeth Taylor in u settellu facia un fateanu attornu l'ochji. Qualchissia pensò chì a so mascara hè massa màcula imprettata, è a zitella era invitata di lavà di u so make-up da a so face. Infatti, chì questu hè una caratteristica naturali di a ghjovana attrice, ùn anu micca cridutu in una volta.

Forsi era l'ochji, inusual è sorpreneur, chì permette chì Elizabeth Taylor accogliu i so successi in l'industria di u film è hà fattu un sognu di una bona forza di l'umanità. In ogni modu, à u principiu di a so attività prufessiunale, l'apparenza di Elizabeth Taylor ùn l'impedì micca di pruvà ch'ella hà assai talentu attore. Hà avutu u travagliu assai difficili per fà ricunniscenza no solu com'è una veru bellezza, ma dinò com'è una grande attrice chì puderia rializà bè cù l'imaghjinate di famosi di e donne di etei: Helen of Troyan, Cleopatra è assai altri. Elizabeth Taylor divintò u patrone di tri premji Oscar, duie chì ellu riceve per a participazione à u film, è un spiciale per u so travagliu umanitarii.

Ochji viole chì cunquistonu assai i corazioni

Ùn ci hè nunda chì sorprenze chì una bellezza cusì straordinaria chì Elizabeth Taylor hè stata constantemente vicinu di l'attitudini di l'omi. Hè stata casatu ott'anni, chì sempre hà causatu chisme chicchiata in a società. In a pelcula di culte "Cleopatra" l'ochji viulitti di Elizabeth Taylor, brillantement sottucillatu da l'eyeliner negru di u carbone, sempre hà rializatu u core di u duellu spunitu u maritu Richard Burton. Tutti l'omi in a vita di Elizabeth Taylor hà brindatu u so amatu cù ghjulemi, alcune di quale eranu esclusivi. Hè solu necessariu esse chjamatu a famosa perla di Peregrine (u donu di Richard Burton), una volta pertene à i famosi reale.

Leghje ancu

Sicondu u stessu Richard Burton, stu donu hè statu chjucu da ellu per a so bellezza incùmprue, chì, senza dubbiu, avissi avutu appartitu à "a donna più bella di u mondu".