14 stili di Hollywood chì ùn anu micca venutu per i so Oscars

Per diventà un premiatu di l'Oscar è di ricunniscenza di u so talentu è u travagliu in Hollywood, ma, cum'è mostra di pratica, micca micca tutte sse so impurtante è necessariu. Questu pò esse vistu da leghje storii nantu à cumu si i nominee refusàvanu di riceve i premia prestu.

L'avvenimentu più impurtante in u duminiu di l'industria di a film hè l'"Oscar", è parechji sòiu esse nantu à u palcuscenu è aghjunti una statuette chì aspetta. À a listessa ora, sò attori è attrici chì ùn mancanu veramente un premiu, ùn anu micca cridutu bè necessariu di assistisce à stu successu. Scupremu i nomi di sti pirsuni è e ragiuni chì l'alluttatu à stu passu.

1. Elizabeth Taylor

L'attrice, cù u so maritu Richard Burton, hè statu nominatu in u 1966 per un premiu per a film "Quellu chì teme di Virginia Woolf?". U persu maiò cunvinta di Taylor per missu a ceremonia, cum'è ch'ellu avia perditu sempre quattru volte è si scantava di qualcosa fallimentu. In u risultatu, a coppula ùn passava à l'avvene, è Elizabeth diventò u vincitore in a nomina "a Best Actress".

2. Eminem

Per a soundtrack per u filmu "8 Mile" Eminem hè statu nominatu per u premiu in u 2003, è, stupendu, parechji, guadagnau. U rapper ùn hè micca ghjustu da u premiu, cusì hè stata presa da u so cullegiu Luis Resto. Ci hè dui versioni di perchè Eminem ùn anu micca participatu à a ceremonia: sicondu unu di elli, hà dettu chì ùn hè micca vinutu perchè ellu pensà chì ellu perderà, è di l'altru, ellu hà sceltu solu per passà u tempu cù a so famiglia.

3. Polanski Rumanu

In u 2003, u direttore hà da riceve un premiu per u travagliu di l'ultimu direttore per u pianistu, ma ùn hà micca assistitu à u premiu. Questa decisione ùn hè micca cunnessu incù qualchì insulte à l'urganizatori di stazione. A cosa hè chì in quellu tempu hà postu amparatu da l'autorità americani per l'accusazioni di crimini sessuale. U prete hè statu fattu da Harrison Ford invece di Polanski.

4. Dudley Nichols

Stu scritturi talentu hè cunsideratu cum'è primu à rimbursà voltu l'Oscar pè assai. In u 1936, hè statu nominatu in a categuria "U Guventu Adattu" per u film "Sensibilizazione". Nichols ùn vulia micca riceve u premiu, dopu avè decide di sustene i culleghi di u Guild of script writers. Dopu qualchì tempu, cambiò sempre u so core è hà fattu l'Oscar.

5. Catherine Hepburn

L'attrenda quattru volte diventò u primu è hà ricivutu un statuette d'oru, ma mai hà assistitu à l'ceremonia per piglià u premiu. Per a prima volta in u stadiu, Hepburn hè statu apparevatu in u 1974, quand'ella hà presentatu u premiu di memoria à Irving Thalberg. Allora confesse chì, prima chì ùn avia micca participatu à l'avvene per "ùn esse micca egoista".

6. Alice Brady

Finu à u 1944, i premiati di u preghjudizi ùn anu micca statuate statuette, u preghjudiziu era prugettu è cusì unu d'elli in u 1937 vende à Brady in a categuria "U più rolu femminile di u second flat" in a film "In Old Chicago". Invece di una attrìzia, un signu hà avutu un omu chì hè stata attu à un fraudster chì stò à u premiu. U prete ùn hè mai truvatu, è Alice hà datu una copia.

7. Jean-Luc Godard

À u direttore francese in u 2010, l'Académie di Scienze aghjunta un premiatu per a so cuntribuzione à u cinema, ma ùn hà micca risposta à l'invitu à assiste à a cerimonia ... in difettu di a so sposa. Hà ditta chì u direttore, chì ghjugna 80 anni, ùn risicate micca a so salute per vultà à Los Angeles per un "pezzu di metallu". Inoltre, i premii onore ùn sò micca guppati in l'òrdine principale, ma à u balladore di u guvernatore, chì anghjulu ancu u direttore. Un tali affirmazioni ci pruvucà à a publicazioni famigliali di u mondu, è Jean-Luc hà prumessu di vultà per un premiu, ma ùn hà micca fattu.

8. Michael Caine

L'attore pò avè duvite fà andà à u premiu in u 1987 per acquistà u so primu Oscar per ellu in a film "Hannah è i so sureddi", ma ùn hà micca travagliatu cum'ellu era in u settore di a nova parte di a pelle "Jaws". Hè una vergogerie chì, in fine, sta stampa hà una qualificazione cero. In u 2000, Michael era digià in i premia per piglià u so secondu premiatu per u rolu di u secunnu pianu in u film "Regoli di i vignaghjoli".

9. George C. Scott

U cumpagnu ancu prima di annunzià i nomine nantu à u 1970 dicenu chì ellu rinunzià a nomina è u premiu, ma ellu hà guadagnatu. U mutivu di sta decisione era banale - George hà dettu chì u premiu hè una parade di carne di dui minuti (in quellu tempu u premiu durau dui ore, è quì - quattru).

10. Paul Newman

L'attore hà largamente sunnatutu un prise è dopu sei nominazione ellu hè statu u primu in 1987 in a categuria "Best Actor" per ghjucà in a film "U culore di dirittu". Ùn hè vinutu à l'statuette, cunfissendu chì "era assai tempu dopu à l'u celu più ghjustu è hè stata fatta."

11. Banksy

L'artistu britannicu apprizzà a so vita persunale, perchè in u primu locu hà l'anonimatu. In 2011, ellu presenta a so prima filma, "Exit Through a Souvenir Shop", chì hè stata premata da i critichi è hà ricivutu una nominazione cum'è u migliori documentale. Banksy rifiutò à assistisce à a cerimonia, ancu s'ellu hè statu offru à attirà una mascara per mantene l'anonimatu.

12. Marlon Brando

In u 1973, l'attore hè garantitu d'ottene un Oscar pè u megghiu rollu in u film U Padru Patri, ma u boicoticu, mandendu in u locu un attivistu di l'essenza indiana Sashin Light Pen. Dopu avè accettatu l'statuette, leggiu un discursu di Brandu stessu nantu à i malati di l'indi. Hè terribili chì invece di applause, hè statu murmuratu in risposta.

13. Peter O'Toole

L'attore hè statu u primu chì in u 2003 si ricusò di riceve un statuette onorevoli. Per a carriera attuale, Petru fù numinatu per un premiu ottu ora, ma ellu ùn diventa più vera. Arrivatu a l'accolsioni solu dopu chì era statu dichjaratu chì ellu puderia riesce in a nomina dopu avè riceve un statuette onorevoli.

14. Woody Allen

U direttore ùn piace micca tali avvenimenti, perchè ùn mai attendisce cerimoniu di premia, crede chì u cuncettu di premium hè senza significatu. Ùn era ancu in Oscar in 1978, avendu guadagnatu u nomination "Best Director", è a so film Annie Hall hè stata prima in a nominazione "Best Screenplay" è "Best Film". Allen fici una sceptazione solu in u 2002, è andò à l'Oscar pè presentà film sparat in New York. Hà pigliatu sta decisione di rimbursà u ricordu di e vittimi di a tragédie 11 di settembre.

STARLINKS

Malgradu à parechji "truants", l'òrdine di l'Oscar è ancora l'avvenimentu più significativu in a industria cinematografica. Ccà vede quellu chì serà distinatu questu annu à l'occasioni di premiu.