18 stelle chì facenu i zitelli speciali

L'apparizione di un ziteddu speciale in a famiglia hè un veru teste per l'umanità è a toleranza, è l'educazione di un ziteddi ghjucà hè una gran òpera chì necessa un esercitu spirituale incredibile.

I figlioli di questi astresciati nascinu cun certu prublemi di u sviluppu, ma i genitori ùn mancanu sigretti fora, ma parli di a so sperenziali, fendu un esempiu à parechje persone.

Evelyn Bledans è Semyon

L'1 di aprile di u 2012, l'attrice è u presentatore Evelina Bledans diventò a mamma di u maravigliu figliolu babbu. Circò chì, à u so zitellu à u sindromu di Down, Evelina hà amparatu o hà sappiutu nantu à 14 settimane di gravidanza. I medichi l'avianu avutu per avè un avorru, ma a stella reffirmata categurichi. Ùn aghju mai terat Avà Seme hè digià 5 anni, hè un figliolu attivu, alegru è assai brillanti. Star mama dedica assai tempu à a criazione è u sviluppu di u so zitellu. Per esempiu, quandu 3.5 anni u zitellu hà amparatu à leghje chì micca ogni figliolu sano hè capacitu di. L'attrìzia discussioni di cunfrontazione di u successu di u so figliolu in i riti suciali, ispirazioni ispiranza è ottumisimu à l'altri populi chì crianu i zitelli speciali:

"Scagliani cù u nostru esempiu propiu chì stu ziteddu pò è deve esse amatu è adurati, chì sò belli, intelligenti è felice"

Irina Khakamada è Masha

La pulitica è l'anziani di u succissore Irina Khakamada hà longu agociutu chì a so figliola Masha, nascita in 1997, avia u sindromu di Down. Masha hè un figghiu tardu; Irina dà nascita à ella à 42 anni da a so terza esposa, Vladimir Sirotinsky:

"Questu hè un fruttu longu, u benissimu fruttu di u nostru amuri"

Issa Masha hà 20 anni. Ella studia in ceramica in u college, hè piazzatu di u teatru. A zitella ama di ballu è hà sviluppatu capacità creativa. È pocu fà Maria hà un novu. Hè elettu unu era Vlad Siţtique, chì avianu ancu u sindromu di Down. Malgradu a malatia, u ghjovanu hà assicutatu un successu impurtante in u sportiu: hè u campionu di u mundiale in u pianu preso in ghjocu entre i ghjovani.

Anna Netrebko è Thiago

U so solu figliolu Thiago, l'estrema di opera di u nordu, hà da nascita in u 2008. Prima, pareva chì era assolutamentu sana è sviluppava a stessa manera chì i zitelli ordinari. In ogni casu, quandu pè l'età di trè u zitellu ùn hà micca apre studienti à i paroli elementari, i genitori dicisu di vede l'omi à u duttore. Thiago hè stata diagnosticita cun una forma moderada di autismu. L'opera star ùn ci disperia; hà truvatu professorii di prima famiglia chì anu una sperienza colosale cù i zitelli di autisticu, è preparò u so figliolu à una di i megliaghji specialisti in New York.

Issa Thiago hè di 8 anni; è faci un prugressu stunatu. Ci era una sperenza chì u zitellu sarà guaritu solu. À l'aria di u talk show "Dete à parlà" Anna Netrebko indirizzatu tutti i mariti di i zitelli autistichi:

"Believe à mè: ùn hè micca una frase! Ci hè un praticatu chì sviluppanu i zitelli à i normi normali "

Colin Farrell è James

U figliolu maiò di Colin Farrell, Ghjacomu, hè malatu cù u sindromu Angelmann, cunnisciutu ancu u "sindromu di pupu". Sò sintomi: lag in u sviluppu, rampi, senza espansioni di divertimentu. In quantu à Ghjàccaru, l'acqua hè assai spettaculu. Colin Farrell dici:

"Ampara tuttu cù l'acqua. S'ellu si mette in un'altra cosa, scrivevi una bacinu di l'acqua.

Malgradu u fattu chì Farrell hè stata distanza da a so mamma Ghjàcumu, hà rializeghja assai tempu criendu u so figliolu:

"Iò adore à Ghjacumu, vi vigliacente cun ellu. Ai aiuta à tutti di noi di diventà megliu, più onesto, kinder ... "

James hà pigliatu i primi passi in 4 anni, à 7 - partiu à parlà è solu 13 avianu cuminciatu à manghjà in ellu stessu. Malgradu questu, Farrell argumenta chì u figliolu "o arraggi in le so brazze".

Tony Braxton è Diesel

Quandu Diesel, u figliolu più chjucu di Tony Braxton, era 3 anni, i medichi diagnosticavanu l'autismu. In a malatia di u zitellu, u cantatore culpò; Cridìa chì, in questu manera, Diu hà casticatu per un avorru fattu in u 2001. À u primu, Tony cascò à u desesperu è hà incrustu in un sensu di culpabilita. Ma per a fine di Diesel, si mette in manu è si vultò à i meglius spezialisti chì anu aiutu à u zitellu. In u 2016, Tony hà dettu chì u so figliolu 13 anni d'età era guaritu assicuratu.

Sylvester Stallone è Sergio

Sergio, u figliolu più chjucu di Sylvester Stallone, hè natu in u 1979. Quandu u zitellu era 3 anni, i genitori decidenu vede in u mèdicu, quandu eranu preoccupati di l'isolamentu di u zitellu è a so incapacità di comunicà. Ci hè caputu chì u zitellu avia una forma severa d'autismu. Per Stallone è a so mòglia, era un veru shock. I medichi suggeri di pusà Sergio in una istituzioni speciali, ma i genitori ùn vulianu micca sèntenze. U tuttu u pesu di a lotta per u so figliu era nantu à i spalle di a mamma. Stallone ùn pareva micca in casa, chì travaglia per valdi è guadagnà soldi per u trattamentu di Sergio.

Oghje, Sergio hà 38 anni. Viiu in u so mondu specialu, di ellu ùn ellu mai. U patri avete spessu visita, ma, in i so parolle, ùn hè micca incapaci à aiutà u so figliolu.

Jenny McCarthy è Evan

Jenny McCarthy hà dimustratu u mondu chì l'autismu pò è si deve esse cummattutu. Pruvò cu l'esempiu di u so figliolu Evan, chì era diagnosticatu da sta maladie in a zitiddina.

Dapoi a zitiddina prima di Evan, i megliu esperti eranu impegni, è l'attrice hà dedicatu assai tempu à u zitellu. Comu u risultatu, hà amparatu à fà i amici è andò per un studiu tutale. Questu hè un grand progressu, cunziddi chì u zitellu ùn hè stata capace di stabilisce un cuntattu simplici per ochju.

Jenny pensa chì a causa di a pesta era a vaccinazione (anche a medicina moderna ùn si cunferna micca chì a vaccinazione guida à disordini di u spettru autisticu).

A so spirimintazzioni, Jenny hà scrittu à u libru "Louder than words". Inoltre, hà urdinatu un fondo speziale, chì trata di prublemi di autisticità.

John Travolta è Jett

In u 2009, a famiglia di John Travolta hà patitu una terribili tragedia: u figliolu di u 16 anni di l'attore Jett mortu da u risultatu d'un inseme epilettu. Solu dopu a morte di u ghjovanu hà fattu u publicu chì hà avutu l'autismu, à l'asma è l'epilepsia. Perdeu u so figliolu, Ghjuvanni Travolta cariu à una longa depressione:

"A so morte hè a pruposta terribili in a mo vita. Ùn aghju micca sapè se puderà survive "

Danko è Agatha

À Agatha di 3 anni di età, a figliola più nova di u cantanti Danko, datu chì u nàvolu era diagnosticatu una malatia seriu - parsunalità cerebrale infantil. A causa di a malatia era u seculu siveru.

I medichi è i parenti cunvince u cantatore per identificà u zitellu in una istituzioni specializata o abbandunarà micca solu, crede chì ellu è a so moglia ùn puderanu micca furnisce à a zitella cun cura attiva. Invece, Danko ùn hà mancu scopre à sente a so figliola à e mani di l'altri. Ora la zitella hè vicinu di l'amuri è cura di i carchi; cun ella assai travagliu, è hà digià principiatu à piglià i primi passi.

Cathy Price è Harvey

U mudellu britànnicu Cathy Price hè una gran mamma, hà hà cinque figlioli. Harvey, di 15 anni, u so figliolu maiò, hè u cutu da u nàscita; In più, hè statu diagnusticatu di autismu è u sindrome Prader-Willi - una malatìa genetica raru assai rara, una manifestazione chì hè a necessità incontrolata di l'alimentazione è, in cunseguenza, l'obesità. U zitellu desdegadu hà digià avutu assai pienu: u so babbu, u dumameru Dwight York rifiutò di vedà, è più tardi u zitellu hè statu sughjettu à Internet bullying.

Dan Marino è Michael

Michael, u figliolu di u football americanu Dan Marino, à l'età di dui, fù diagnusticatu di autismu. Grazie à u trattamentu puntuale è riescillente, Michael, chì ghjugna 29 anni, vive una vita cumplicata, è i so genitori fundaru un fundu per aiutà i zitelli cun u disordine d'un autistic spectrum.

Konstantin Meladze è Valeria

U figliolu di u musicista Konstantin Meladze pesa l'autismu. Per un bellu pezzu, i genitori di u zitellu ubligonu da u publicu, ma dopu u so divorziu in u 2013, l'ex-famiglia Meladze hà datu una intrevista franca in quale hà dettu quantu hè dura per crià un zitellu autisticu. Hè cunsigliatu à tutti i genitori di i zitelli speciali per cuntattà i medichi ghjunti possible, postu chì i diagnostichi inizjali ghjucanu un rollu impurtante in u trattamentu successu di l'autismu.

John McGinley è Max

A sindromu di Dacie hè ancu diagnosticatu in u Max de 20 anni, u figliolu maiò di l'attore John McGinley. Eppuru chì a stella di a Clinica hà longu divorzia a mamma di u ghjovanu, cuntinua per piglià una parte activa in a vita di u so figliolu. In una di l'entrevista McGinley hà appellu à tutti i genitori chì ani avutu u sindromu di Down.

"Ùn avete fattu nunda di male. Questu ùn hè micca castigu per i sbagli di a vostra ghjuventù. U zitellu hà 21 cromusomi. Ùn sò micca solu l'urdinu à quale Diu hà mandatu stu miraculu. E amuri. Amuri travaglia meraviglie "

Michael Douglas è Dylan

Dylan, u figliolu maiore di Michael Douglas è Catherine Zeta-Jones hà pocu prublemi di u sviluppu, ma i genitori ùn divicinu micca u diagnosticu esattu. Michael hà riferitu à a so salute di u so figliolu in u 2010, cunfissendu chì Dylan hà "bisogni spéciale".

Neil Young è i so figlioli

Per un capricci stranu di u destinu, i dui figlioli di i dui sposi di un musicista canadianu pacenanu parali cerebrale. Sta malatia ùn hè micca ereditaria, cusì l'apparizione in una famiglia di dui zitelli cun sta diagnostica hè un cuncorsu pocu raru.

Sapendu i prublemi di e persone per via di vista, Young è a so moglia Peggy fundaru una scola per i zitelli speciali.

Robert de Niro è Elliott

L'attore famosu hà sei figlioli. In u 2012, in una cunferenza di stampa nantu à l'premiere di a film "My Guy the Psycho", De Niro ammettiet chì u so figliolu Elliott, chì hè natu in 1997, hà l'autismu.

Fedor Bondarchuk è Varya

Varya, figlia di Fedor è Svetlana Bondarchuk, hè stata nata in u 2001, prematura. Per questa mutivu, a zitella hè un pocu di daretu in u sviluppu. I parechji ùn anu micca cunsideratu chì a figliola fede, preferite chjamà "special". A mamma Vari hà piaciutu cun ella:

"Un fantastru fantasticu, divertitu è ​​amatu. Hè semplice semplice mancu d'ùn amassi. Hè assai lume »

A maiò parte di u tempu, Varya vive fora di i so genitori, fora, unni ella ricevi trattamentu meditare di qualità è educazione.

Sergey Belogolovtsev e Zhenya

I zitelli più ghjugbi di l'attore Sergei Belogolovtsev, i Gemini Sasha è Zhenya, nascinu prematuremente. Zhenya hà truvatu quattru difetti di u cori, perch'ellu era sottumessu à una operazione seria in a nascita, dopu chì u zitellu sviluppau paralisi cerebrale. À primu, i genitori amparonu stu diagnosticu di l'altri è ancu u timore di u so propiu figliu. Ma prestu si cuntonu chì dopu avè infurmatu di u prublema è avè partitu a sperienza, puderanu aiutà à parechje persone.

E Zhenya hè bella: ellu a scola per i figlioli cunde, ingressu à l'institutu è ancu esse un presentatore di TV. Avà hè realizatu u prugramma "Different News" in u canali TV Raz TV.