Hè pussibule à e donne chì incannucciate di sunbathe in u sole?

Per a maiò parte di e donne, l'estiu hè unu di i tempi più preziosi di l'annu quandu pudete scimprà sottu à i razzi caliori di u mari è pigliate una cundizzioni di vivacità è di salute per parechji mesi dopu. Ma spessu u piriudu di i migghiuri di zucchetti cresce nantu à u ghjugnu à l'agostu, è a ghjusta l'expectante mamma principia à spettulà annantu à e preguvani pò sunate in u sole. Questa problema hà parechji aspetti chì deve esse cunsideratu in più dittori.

Averaghju per piglià un bagnu à u sole?

Se si sognu di reste di a spiaggia, ma a vostra vita hà cambiatu a nutizie nantu à i dui aspetta dui fasgioli, ùn abbandunate micca in seguente u vacanze estiu. In parechji casi, e pregnant femone sunate in u sole, chì questu hè assai utili per i raghjone:

  1. Una donna di riposu à a spiaggia, subitu subitu in u clima, è questu un effettu favorevule à a so cundizione fisiche.
  2. Sottu infruenza di u sole da a peddi, a vitamina D, chì hà antioxidante è anti-accentu, accumincia ad una pruduzzione intensiva. Inoltre, questu compostu impedisce u sviluppu di rachite è rinforza u tessulu di u sangue da a mamma più futura.
  3. Embaricu è sunburni in u soli sò assai cumpatibili, perchè i so raghji cuntribuiscenu à u sviluppu di l'energia addumata necessaria per accellerà u metabolismu. Cusì, ùn vulete micca guadagnà pisci in excés, chì hè assai impurtante durante u porte di u zitellu.

Quante hè bè da sunbathe?

Durante a gravidanza, e donne cambianu drammaticamente a sfarenza hormonal, risultannu in un scontuumentu di u livellu di l'estrogeni. Questu, a so volta, importa a pigmentazione di a pelle è l'apparizione di crematoria, affinchendu chì, in una postu "interessanti", pudete facilmente fà molte suledone. Dunque, cunzidintendu a quistione, sese permette di sunbathe durante a gravidanza in u sole, qualsiasi mèdicu vi permettenu à fà quì sottu e cundizzioni:

  1. In u nisun casu ùn deve micca nantu à a spiaghja tuttu u ghjornu: per a vostra pelle per acquistà una sfarenzia di chocolatine, basta à stà à l'acqua à 10 o'clock da a matina è dopu à 17 ore di a sera. U restu di u tempu, l'attività di i raghji ultraviolet hè troppu altu è risicate di creme.
  2. Se u termometru mostra a temperatura di 30 gradi, hè megliu di stà in casa per prevene cumerciziate pussibbili di u gravidenza è di e prudefazione fetali.
  3. Ùn hè cunsigliatu di sunbathe sottu u sole di u sole, altru ùn pò micca solu fà risparmià una sarita serosa, ma ancu avè un insuffizzioni. A megliu scelta hè di sentu à qualcuna parte in l'ombra sottu un canzone o un canopy: questu ùn averia micca a qualità di u bronzu.
  4. Andendu à a spiaghja, ùn mancianu assai, in particulari un alimentu grassu o pisu, ma ùn avete micca starzze, per ùn avè micca incù a cunnosione inconsciente, chì pò esse riescivule per u futore babbu.
  5. I sperimenti ùn avè micca cunsigliate à e donne chì incannati in sunbattà direttamente nantu à a sabbia: chjaru troppu. Per quessa, hè preferibile di rentà o portanu una chaise longue cun voi.
  6. Ùn vi scurdate micca di l'equipamentu adattatu: per un viaghju à a spiaggia, i fiumi o laghi chjapperà una robba spaziosa di u tissutu naturali, u bonu aria. Assicuratevi di piglià un cappidduzzu cù spunni è braccialetti.
  7. Sceglite un filtre di solversu chì hè adattatu per u pelle di u pelle: in u bronzu avarà bè è ancu.
  8. Puderete un mèdicu annantu à u regnu di beju: se ùn avete micca un putulentu forte, bisognu di vìviri più fluidu.

Contraindications

Sè averete dumandatu u prugramma chì e donne chì a ghjente ùn ponu solu sunbare in u sole, ci sò e seguenti contraindicazione à questu: