Herve Leger

Quandu ciucciate u nome di questa marca, ci sò associazioni instantani cù vandalsi chì sò sottumessi à a seduzione di e forme femine. U leggerie u francu Hervé Leroux, chì fundò a so propiu marca in u 1985, ùn puderebbe figurà chì uni pochi di dicennii dopu, e più famusi di u mondu camianu in i putenzi creati da i so mani. Ughjettuli, faldere è corset Herve Leger, cunfurmendu a siluette, sò lucrativi d'oghje, anche ancu chì Hervé Leroux retiendu aspessu, è dà u dirittu di gestionà a casa di moda Max Azria.

A via di successu

Carrera di u eminenti disignu accuminzò cù un salone di bellezza, in u quale hà travagliatu com'è perrugliu. Dui anni dopu, Hervé hà decisu di cumincià à fà i capelli di a donna fatta nantu à i motivi d'Elsa Schiaparelli. I Parisiichi apprizzati l'eleganti capelli, è digià in u 1980 hè statu invitatu à a squadra di a moda Fendi. Dopu un pocu dopu, in u 1983, u diliziu firmau un cuntrattu di cooperazione cù a marca Chanel. U successu ispira à Hervé à creà a so propiu marca, è in u 1985 un dissinnatu vinticellu di vintu annu presentava a so prima coleta di vestiti di donna.

Quattru anni passanu. Atelier, apertu Leroux in Parigi, era assai populari, è u designer anu cuntinuatu à cooperà cun Karl Lagerfeld , prumove a marca Chloe. Ma ùn eru micca vulsutu nantu à u giovane talentu chì avè aghjustatu. Hà sunnatatu di crià una figura femminile rivoltazione novu, memorable è chocante, chì puderà esse cumplettata, affirmendu a cullizzioni chì hè questu nantu à esse liberata. Pensendu à questu quì, Lerou involontaru arricchinu un pezzu di tela in a mannequin plastica, diventa torna in un tipu di mòmia. L'apoteose di sta storia era u vestitu di vende Herve Leger, chì fece l'ultimu puntu in a mostra di colazione, chì visti u mondu in u 1989.

In u 1999, a marca tradiziunali Herve Leger addivintau prupietà di a sucità americana BCBG Max Azria Group. U direttore creatore Jerome Dreyfuss hà cunsideratu i vestiti di bandaggiu, vestiti è swimsuits Herve Leger irrelevanti, è per un certu tempu scappau da i podchi di moda. A vita Max di queste vistitu sexy hè stata datu à Max Azria, chì hà guidatu l'affari in u 2007. Avà hè à u capu di una mossa sessuale à e donne di tutte e mondu, cuntinuà à traduce l'idee di Lera in rialità. Per creà i so creazioni di i vende, u designer usa tela stretchosa elastique, cut in strippi finu. Certi mudelli sò costiti di lana o di sita cù l'aghjunzione di lurex, elastane o lycra. In modu, a marca hà un novu nomu. Da u 2007 hè chjamatu Herve Leger da Max Azria.

Perfume line

U successu di i cullezzione di a marca di a moda di a donna Herve Leger inspirava Max Azria per creà una linea perfume. A novità debutia di a marca hè a fragranza Herve Leger. U perfume di fiori cù noti orientali attentu immediatamenti attentu. Dopu un pocu dopu u perfume Herve Leger Ete, Herve Leger Femme, Herve Leger Intrigue, Herve Leger Intrigue, chì sò sempre in alta dumande oghje.

Oghje, frà i fanni di a marca Herve Leger, sti astrii di u mondu fanu cummerciale cummerciale Miranda Kerr, Dutzen Kroes, Cindy Crawford, Kim Kardyashyan, Alessandra Ambrosio, Bernadette Pieters, Diane Kruger, Nicky Minage, Teka Sumpter, Taylor Swift, Dita von Teese è assai altri . U bandage, fasgje, vestiti è corsetos creati da i diseggituri di a marca nordica Herve Leger, ùn passà mai più di a moda, perchè sfascianu a biddizza di u corpu femminili, permettenu à i so propri patroni chì chjamanu in a gloria nantu à i camini rosi è sottu à u focu di suffertu!