Sandali nantu à cunte 2016

Per a prima volta, e donne puderanu sperimentate e sandali in un falce in i 80. Allora cagiunonu immediatamente à u gustu di a maiò parte di e donne di moda, perchè questa sole hè assai più stabile chì u talellu, è à u listessu tempu si trova assai più elegante chì a piattaforma. Stu annu, a moda retro hà restituita l'antica gloria di sta scarpa.

Sandali muderni di moda in una wedge veranu 2016

À l'ultimi modi di mostra in 2016 ùn ci era praticamenti nimu cullai senza sandali nantu à una falza. Accuminciaru a riturnari a moda uni pochi di più stazzioni prima, ma este veranu sò in u piccu di pupularità.

U rimessu di a monotunia è di u primitivimu in favore di l'extraordinariu diventà a principali unu trà e novi tendenzi. Questu hè applicate à i scarpi d'estivi.

Unu di i principali indicatori di a qualità è di cunfortu di e sandali di l'estiu in u falanu di u 2016 era u materiale da chì a sola era fatta. Ricertamenti, i diseggiani ci anu da aduprà tuttu naturale, cusì quasi tutti i pruduttori principiàvanu per fà un vimine di un corcho o di gomma. Certi mudelli anu una sola di lignu, ma duranti i calcii una donna pò si senti incù tonu per u pesu pesu di a sola.

In l'estiu di 2016, i sandali nantu à troppu ghjustu una falza anu perdutu a so popularità. A moda per l'estremità suluzione unica resta in u passatu. E eredi cunvenenu mudelli nantu à una medita è ancu una falza falza diventenu propiu.

A pratica muderna hè diventata più refine micca solu per cambià a so altezza, ma dinò per rigu di decisioni in u settore. Una varietà di designu decorativu, una cumminazione di texturizammi, stendu una fantasia impressjonanti. Hè interessante per vede nantu à a soiu di l'appricazzioni fatti di u pelu, tessili o cordoni, tiling straws, fagghi o ribbelli. Inoltre, pò esse coperto cù pappu, burlap, fattu "sottu l'arbre". Per alcunisce un equilibru in tali sandali culuriti, a cima hè spessu fattu assai lacunau.

A novità assoluta di a staghjone di l'estiu era una cuppa transparente chì s'assumiglia à un pezzu di ghiacciu. A sola pò esse sia senza culoru, o sulla cù un gradientu. In quelli mudelli, ogni attenzione deve esse pagata à u disignu di a parti suprema. L'opra di eleganti più stylishu l'usu di fringe fugliale di diversi materieali è straps. In più, u più recente, u megliu.

Se optò per sandali suede in una falza - serà una inversione prufessiva. Grazie à i materiali di qualità naturali, sti calzini sò resistenti à a so sfida è esse appiecati per più di una stagione.

Cù que purtari sandali à a spluta di u 2016?

U primu puntu chì hà bisognu di sapè da un falu hè chì ùn si pò micca ghjucà incù ghjughje ghjuvannini. In questu casu, anu dadu troppu massiu. Un sole astru rossu ùn hè aggradèvule bè à e donne con tanta statura. Hanu elli sceglie l'opción più faciule.

In quantu à a durata di e faldes è di vistiti - in nisun casu ùn deve micca purtatu sandali nantu à una falza cù u vestitu midi. Pò esse maxi o mini, è solu.

Ughini è scarpi in una falza ùn sò micca a megghiu combinazione. Preferite un vestitu o un sundress cun un bel canto bè in prusperità.

Questi piani ùn deve esse micca sceltu bisognu cù u colore à l'accessori. Questa tendenza hà stete in u passatu. U regula principali hè di rinfurzà l'armunia tutta a kit. Determina tuttu ciò chì vi fate. Sì i so scarpi, sandali auturechentsi brillanti sò un cesso ideale per una stile chicosa.