Insalati simane per anniversàire

Ah, novu u triunfu! E, sicuru, prima di tuttu ciò chì deve bisognu di fà un menù di a tavula di festa, in quale hè simplice micca pussibile micca di inclusa snacks. È u requisito basu: l'insalati pò esse simplici è rapidamente? Perchè, preparanu un anniversariu, ùn ci hè nisun tempu per una preparazione cumplette di i piatti. E vulemu di offre à ciò chì voi necessariu: uni pochi ricetti simplici per l'alimenti simplici, festivi è, in l'urdenti, originali per u vostru anniversariu, è ancu di dicenu cumu per preparalli.

Ensemble simile per l'anniversariu di "Mariu"

Ingredients:

Preparazione

Fusionemu l'oliu da l'aringa è tagliate u focu à cubi. U bastone stallate tagliate in pochi cunti è mette in una tazzu d'aringa. Pudemu finamente finiscenu a mità di una cipolla è sburdà cù i filetti verdi, in u stessu contenedor. Oghje, fassi fogghi, purci è trè in salad, utilizendu un grossneru gruzzo. Staggiani l'ingredienti sdecati cù u mayonnaise è aghjunghjenu tutti.

Questa insalata hè cunsigliata per seguità servita nantu à a tavula, per quasi ùn hà micca micca prudutti chì anu assorbutu assai maione, ma à u cuntrariu, pò dà un sera di liquidu.

"Nezhenka" - una insalata simplici per a festa

Ingredients:

Preparazione

U fiocciu hè chjucu nantu à l'acqua, anch'ella di salini, è dopu à pezza è frittura finu à coccume, in una padedda cù l'oli vegetale. Spread on a plate è dete frute. A cipolle si sò puliti è tagliate in a mezza anta, chì si mette in un coltu, fate l'acitu cun l'acqua dilujita è ponu appoi per marinari à 25-30 minuti. Furmà l'ova dura, limpia è trè, cù un grossice cù grossi tocu. U soffiate marinatu hè struitu in i piattu finosi è si spende à i ova. Eccu avemu chjappu u friddu in u frasu di paglia, o ancu i chjassi. Avemu digià imbulighjate e cipolle di u liquidu è u mette in un tavulinu cù tutti l'ingredienti. À gustu, tuttu pudemu cultivà è abbunheghja un'altra insalata cù u maone chì ùn hè micca seccu. Assicuratevi di mette in a fria, almenu per duie ore. Allora pigliammi, mischjà è postu chì u fegato ùn piglia pocu di mayonnaise, pudemu aghjustà un pocu. Ora l'insalata pò esse sirvutu nantu à a table festiva.

Salute simplicità è di prezzu "Korenochka"

Ingredients:

Preparazione

U zappaghju purificati è e patefriti fegate assai nantu à un rossu spiciale per carota in coreanu. Pigliemu l'agliu in u primu, fate ellu cù 120 millilitru di l'oliu vegetale, pour l'aghjunzione è intruduce tuttu. Diviscemu a mutazione resultante à a mità, omucci una parte cù e zucca, è l'altre cù pomeci è i mette in a frigorifero finu à a matina.

U ghjornu dopu: cunnette l'acqua cù l'acitu è ​​fate finamente finamente chopped un quartu di i aneddu di cipolla, chì u marinate in questa suluzione durante una meza ora. In acqua salata bagnata, fassi fassi finamente chjappi per u rossu è lasciate per friddà.

U zitrusdi sò misificati cù pelli, aghjunghje à elle a cipolla marinata pressa è u rossu friddu. Si aghjunghje circa 20 millilitri di l'oliu, puderete à pruvà à u gustu è cunglite l'insalata.

Una solita insalata, cottu per un anniversariu, vi guardà un urdettu, perchè in un costu hè prezzu.