Strands Blu

U culore biancu hè longu cunsideratu una tendenza à a moda di u tilaru di capelli. A so risposta originale è straordinaria, permettenu alcunu alcunu fà l'imagine stravaganti, pegadizii, ma dinò fermu è misteriosu. In ogni casu, finu à u date, u tilaru u pilatu in blu ùn hè micca più pertinente. Per quessa, i parrucchieri prisentanu una opzione micca standard è interessante - i fille blu. Questa suluzione hà cambiatu dramaticamente u capeddu, cù un minimu di sforzu. Inoltre, pudete creà un stile simili ussendu una tònica o crayon in casa.

Cumpilation cù pezzi blu

A manera più faciule per fà i fille blu nantu à u capeddu hè cunsideratu cumu più altu . In ogni modu, oghje, i stylistichi spiriminta spirimintazzioni in questu metudu di u tisu, appiecà un tinte mità di a lunghizza, asimmetricamente, in una parti di a testa. Ancu l'ombra blu si vede grande nantu à i capelli lighjeru è scuru. Inoltre, tutti l'ombra di a scala sò in moda - da a luce celestial à u satuatu profundo. Avemu vistu l'ideii populari di i capelli ghjustu cù i fille blu:

  1. Strands blu nantu à capelli bionda . Stilutturi Blondes offre di pittura rizite da e radiche. À u stessu tempu, una variante di i più riversi è di una soluzione grande hè pussibule.
  2. Piuma blossu in u pilu di ghjustu . I sidici di u culore naturali si pittinu u so capelli à l'estremità o da u mezu di u largu. Allora salvarà a natura di a to ombra. Se vulete rinfurzà à l'altronde blu, hè megliu chjaru i chjusi selettivi - unu o duie.
  3. Piume blu nantu à i capelli neri . Per brunettes, u culore di u celu hè cunsideratu u più rilevanti. In cumbinazioni cù u biancu ardente, i rizzuli bianchi anu meravigliosa, rinviatu. In questu casu, l'ideii creativi di u culore sò pussibuli - caòticu, asimmetricu, diagonale è cusì.