Sundresses - Summer 2016

Sarafan hè un vistitu, ma senza manichi - questu hè a so diferenza principale. Stiletti sarafani in u 2016 - assai opzioni chì varienu in grandezza, durata, decorazione, tessili, forme di bufalini è culori.

Stili di moda di sarafani: detallate, stile in 2016

Un glamour speciale per a sarafan in u 2016 hè a moda novata per l'armhole americana. U stilu è universale - per tutti l'età è per quasi tutte e dimensioni. E stile è piace cù piacè. A strada, tali mudelli cù un colpu pocu pruposti cun vantaghju cumminatu cù a joera, inveci di u tipu di tela è u so culore. LUXu hè un mudellu per a sera, sopratuttu cù a durata di "maxi". Longa sarafani sò assai rilevanti in u veranu di 2016.

Una altra tendenza - un cascu di scollatura. Stu mudellu ùn hè micca per "appetizing" ladies, hè untuvatu è senza cuntattu. Ma, chì un glamour è bonus per corieghjani - aspettu stupidu. À questu cut, l'elementi di u sarafan sò alluati o fugliate nantu à u collu, apertura, spalle, mani, è chì permette micca sensu liberu è faciule.

Deep décolleté ùn hè micca stallatu. Questa versione di ghjornu, è ghjornu. Attente - a perfezione custituita da e cosechi.

Ùn vi scurdate micca di u stile grecu - una cintura overstata, curretta falata, drapery e flounces. Culori - pastel, durata - torna, maxi.

Cù un agrìzzanu supraniore - avemu currece u largu, cercate i ghjinochje. U strettu disignu di u corpu ci permettenu "spettaculari" i peri - l'estiu sarafani curati ùn anu micca statu annulati in 2016. Pudete pruvà a durata di u mallettu - ùn tocchi micca. Prufessiunale, ma ùn anu u mastru, hè una donna!

Fabrics, colori, accessori

Classics hè quandu avete seguitu un certu stil. Moda - quandu si sapi cumu si mischjà, ghjucate è vincite. Modi sarafani in u 2016 - un stile di minimalismu, quella, cutte simplicitore, culori acromatici, un minimu di dati, in particulare voluminoso, è un accattu minimu. Ma pudete "aghjunghje un stile" cù i scarpe è l'accessori. Sempre cunsigliate parechje cunvene di u listessu colore, ma sfarenti sfumature. In l'estiu di 2016 hè permissibile di vende una sundress nantu à una brusa. Hè solu un chjappu. U tissu ligne cumminatu cù un tela airy, è questu permessu! I tarritorii di ballet, sandali cù una tela prima, nantu à una perna di fugliale o sole, cumplettu u vestitori.

Moda in l'2016 estivu è sundresses fatti in scrappy technique. Cumbidusi cumminatu cù a struttura è u culore di pezzi di tela fate furore à i catwalksi! À a cintura o in u collu sò attraversati cù ghjuvelli cù peddi, colori brillanti o pastel - u gustu è curazione di u pruprietariu è u designer.