Contra Matt Damon hà apertuu Alisa Milano è Minnie Driver

Ùn cunfundite micca a viulenza sessuale, u persequiteghja cù a ghjustizia di l'omu per una donna - apertamenti chjamatu à l'attore di l'Hollywood Matt Damon è immediatamenti pagò per a so franchice cù i ghjurnalisti. Contra l'ellu, l'ex-amata Minnie Driver è Alice Milano, chì lanciaru una moba flamata in rete suciale contra a viulenza sessuale cun un hashtag #MeTo.

L'attore hà avutu i so penseri di ciò chì succede in Hollywood è a causa di Harvey Weinstein:

"I, cum'è parechji omi, crede chì ci hè un spettru di cumpurtamentu ... Ci hè una gran diferenza entre attraversu attuale è annunzie ghjucà, viulenza, affattu? Ùn avete bisognu di cunfundassi tutte e cose in una munzieduta, cunfundite è cunnanda micca indiscriminatu!
Alice Milano cunnanna Matt Damon

Alice Milano hà avutu in emozione à l'intervista è hà pubblicatu un postu in Twitter in a so pagina cun un hashtag #Mithe:

"Vindeci Matt Damon, viemu in un mondu induve u microcosimu crea un mondu macro. Vivemu in una cultura chì ci permette di manifestazione apertamenta u nostru puntu di vista à i tempi di scontentate grande è indignazioni - questu hè ghjustu! Parechji donne, cum'è me stessu, eranu vittimi di a viulenza sessuale è ogni "spettru" di cumportamentu male chì parlava in una entrevista. Sò stati sò emozioni dolorosa è sò assuciati cù a patriarchia di a sucità, misogini, chì hè statu longu cunsideratu una norma è anche anch'ella. Ùn sò straccati di stà mutu, l'ultimu cunfrontu di u fattu chì qualcunu mi pigghiau da u culo è pensa chì hè normale. E ora avemu obligatu per dubbitemu u nostru puntu di vista è di coru. Ùn sò scandale chì ùn avemu micca permessu di parlà di questu prima, ma ora avè "aghjustatu a bocca". Càncer ha parechje stadiu, quarchi à l'urigine iniziale pò esse guariti, è parechji - micca, a so intervenzione urgente urgente hè necessaria, ora senza anestesia. Facemu a faca cù "affittu sessuale", asset è qualchissia manifestazioni di a viulenza contru i femine ".

Contra Matt Damon, è hà fattu esse l'ex-amatu Minnie Driver:

"Hè curioso chì u persequità sessuale, a violazione, attacchi è" attiori "pò esse diffirinziati in i capi d'omi. A maiò spessu intesciuttu sordi à l'inglesi persunale è, in cunseguenza, ghjè chì sè stessu diventà parti di u prublema. Amazing? Alas, nuddu ".
Matt Damon è Minnie Driver
Leghje ancu

Pensemu chì, in u risultatu d'una cunfrontazione di esse tistimunziati storii cù l'astine sessuale, riceve roghjunghje per u lettu cù diretturi è pruduttori, assai attrìzii è rapprisentanti di l'establishment di Hollywood hà decisu di vestiti cù vestiti neri à l'occasioni di u premiu di u Globe d'Urgell. I ghjurnali occidintali sò cunfidenti chì i storii è i revelazioni cuntinuanu duranti l'annunzie. Ùn avemu intesu no solu fucalizate forte di a ugualità di u genulu, ma ancu vede novi nomi nantu à a "lista negra" di Hollywood.