Victoria Beckham guidò u zitellu Harper à u ballu

Victoria Beckham, chì veramente voli chì a so fille 4 anni d'Ange Harper per divintà ballerina in u futuru, hà cullucatu cù a so figliola per a pruduzzioni ballet di u Casalucelli à a Royal Opera in Londra. Foto tomati à a cumeddia, Vicki pubblicatu in Instagram.

Unu di l'imaghjini hè stata fattu prima di l'iniziu di u so funziunalità culurante, nantu à questu l'uni poveru nantu à l'armari di a so mamma in una scatula per andà à u stadiu cun impatenza.

Passione per u ballu

Beckham hà dicisu per andà cù a so figliola à u ballu per mostrarle u ghjovanu ballò chì duvete bisognu. A celebrity fa tuttu u pussibuli per fà a so figliola fatta tomba in ballu è hè assai orgogliu da i so primi successi.

Leghje ancu

Comu un cuteddu in u cori

A famiglia di David Beckham hè alluntatu seriu, postu chì Harper hà dettu chì hà dettu a ghjucà football. Ancu prima di u so nàscita, Vittoria cuntenta chì in a cumpagnia di tri figlioli è u maritu, tutta a discussione hè ridutta à una discussione di u football. Dunque, era assai cuntenta di l'apparizione di a so figliola, cù quale un puderia discutiri di moda è parlà di bellezza.