Jenna Coleman: hè megliu esse una reina, micca una principessa potenziale!

I raciati sò generalmente interessate in a famiglia di vita persunale assai più di l'esfera prufessiunale. L'attrilla Jenna Coleman l'altru jornu fu ubbligatu à risponde à e sensibilità sensitivi di u guidu "U bonu Morning, Gran Bretagna", invece di parlà di travaglià nantu à a television.

A zitella era chjamata à a matina dopu affissà ch'ellu parlava di u filmu in u prugettu "Victoria", induve hè stata cunfidata da u rolu di a Regina di u stessu nome. Kate Garraway "principia per a salute", è po travaglia a traduzzione fluida di a cunversazione in a vita pratica di l'attrice. Ricordate chì l'annu passatu, Jenna attribuia una nuvella cù u prìncipi Harry.

U cuntrollu cuntenutu di una persona di u monarchu

In l'estiu di u 2015, Jenna è Harry spent much time together. I paparazzi omnipresente anchi riiscì à piglià un pocu di cuncorsi sportivi. A zitella è u fratellu di u prìncipi William anu meritu à i cuncorsi di polici. In u stessu tempu, a postu ind'u pliante in u quali eranu stati capunati, hà apuntentatu à una relazione estrema.

Appena, se a tradizione avianu fattu u ghjornu, era assai breve. Jenna hà ricivutu a tentazione offerta per ghjucà a Queen Victoria. E hà piaciutu stu rolu più ca un ligame ipoteticu cù un altru contatore per u tronu britannicu.

Leghje ancu

U ghjocu di u mostru hà prova di pinzà l'invitati, insinà chì l'attrìlla era vicinu à Harry, per vede a vita di l'aristucratici da l'internu. Ma l'astresellu di TV ùn era in tuttu cuntenutu è rispose chì l'amicheghja li cunnessa cù Harry.