In u museu di Madame Tussaud, i figuri di Angelina Jolie è Brad Pitt

In risposta à a tristi novità di u divorziu "Brajeline" , chì era scandalizatu da u celu publicu pocu ghjorni, Madame Tussauds, situatu in Londra, spartò i figuri di Angelina Jolie è Brad Pitt, chì anu stati pusitatu da parte di l'alzà.

Coppia dolce

U stellato stranu si prisintetanu in i muri di u Museo Madame Tussauds in 2013. E so còdici di cera eranu parti di una grandi exposizione è finu à l'oghje sò stati nsinu. A famosa famigghia hè ridutta in un vestitu satin cun un cutu, cù liparosche scarlata à i so bocca, è u so maritu cun una barba è capelli longi, in un vistitu è ​​corpu.

Senza perdente di tempu

A Direzzione di u Museo Madame Tussauds in a pagina ufficiale in Instagram riporta chì i figuri di Angelina Jolie è Brad Pitt, chì anu stati stati parechji, sò stati movuti "per una distanza rispettuosa di l'altri".

Cummincià nantu à l'innuvazione, u museu publicu pubblicò una nova snapshot in Twitter, chì mostra chì a coppia hà avà a figura di Robert Pattinson.

Leghje ancu

A strada, dopu à l'uttorii di u permutation, l'utilizatori principiati à "suspettà" l'stella di "Twilight" in l'implicazione in u divorziu pare.