Meli con diabetes mellitus

Cum'è sapete, u melu hè u più dulce di u salute per a salute. Hè riccu di vitamini è elementi vitali per u corpu umanu. Ma di l'altra banda, u melicinu cuntene glucose è frutose, è l'ingredienti ùn sò micca disposti in u menicu diabètica.

Pudemu l'aghju avè u melicu in i diabeti - i medichi risorse

L'opinioni di l'endocrinologi annantu à l'usu di u meli in a diabetes mellitus diverge.

Contra l'usu di u meli

A maiò parte di i medichi tendenu à crede chì u melatu ùn deve esse inclusu in a dieta di u paci. Ci hè una quantità di boni ragiò per questu:

  1. Meli di u 80% hè cunsistenti di glucose, saccharose è frutosa.
  2. Stu pruduttu hè assai in alta in calori.
  3. Honey hà una carri in un livante.
  4. L'apiculi sò spessu nutriti cù u zuccheru, chì anu aumentatu sempri a quantità di glucose in u melu.

Hè micca spicialmente cunsigliatu di l'usu di u meli in a diabetes tip 2, cum'è qualsiasi alimenti chì cuntenenu u zuccherinu.

Pi l'usu di u meli

A minuranza di specialisti chì cose chì a diabetes pò mangà manghjatu, ghjustificà cù e argumenti chì:

  1. Honey cuntene vitamine B è vitamina C necessariu per i diabètichi.
  2. U pruduttu cuntene più frutosa naturali, senza trattamentu.
  3. A meli hè cunvertisce in glucògghiu di fegadori è influenzia in a crescita di a concentrazione di zuccaru in sangue chì altri documenti.

Inoltre, ci hè ancu un mètudu cum'è apiterapia - l'usu di produzzioni d'apiculi per u trattamentu di varii malatii. In u quadru di stu metudu, u trattamentu cù a diabetes mellitus hè practiced. Studii longu in stu campu di a medicinau anu dimustratu chì l'usu di u meli in u terapia cumplessu di a diabetes mellitus aducta risultati pusitivi:

Naturalment, anu pigliatu à i prestazioni di u melatu, i diabetichi necessanu di limità l'usu. A dosa máxima permessa hè 2 cullenade per ghjornu. In questu casu hè necessariu:

Ci ponu esse nutatu chì una culloca di melia cuntene circa 60 calori. Cusì, hè megliu aduprà a mità di a dosa di ogni ghjornu di l'ùltima matina durante u servitore (per esempiu, cù un mouton d'avena). Pudete ancu manghjà una culloca di u meli nantu à un stomacu vacu è biatè un vetru d'acqua. Dà forza è vivacità per tuttu u ghjornu è furnisce u corpu cù i minerali necessarii. A metta restante di a dosa di u melellu hè diventata in 2 parte, u primu chì hè cunsumu durante u lunchu cù tè o infuzione d'infusioni. L'ultima cucurrucucu di u melu deve esse manghjatu prima di valla.

Chi razza di meli po 'avè cun diablete?

Restrictions estricti à l'scelta di una varietà di melia utilizata in diabete ùn esisti micca, hè una materia di gustu persunale. L'unica regula hè chì u pruduttu ùn deve esse naturali è qualitatii, Cusì a meli hè megliu cumprà da i crudeli di cuncetti cunvinte. S'ellu ùn hè micca pussibule, verificate u melellu stessu:

  1. A cunsistenza di u pruduttu deve esse oghje, senza zucchero pezzi. A vittime u vende di u vende chì u meli hè azucarera. In fatti, l'abi èranu alimentati di zuccaru è questu meli di qualità poboa.
  2. Meli hà bisognu di un odore spiciale specificu.
  3. U meli naturali ùn mancanu ùn sia una solu solu di iode.
  4. Inoltre, u melellu d'alta qualità ùn hè micca culuratu da influenza di un lápiz chimicu.