L'alli di vermi

"Cume frize, prestu è divintarà ognuna, fate u mo figliolu in i mio bracciu, piglia cù u mo pettu, cammindu orgogliu cun ellu in u nostru giardinu. Ùn hè micca per a mo surella di presumirà i zitelli. " Allora Natasha hà sunnatutu dopu à andà in una cunsultazione di e donne. Hè solu duoppu duie mesi hà maritata, è anu sempre vivu eranu i ricordi estetichi di u viaghju di casu à Tailanda. E dopu una altra gioia, hè imbrata, u so maritu serà cuntentu, perchè ellu voli i zitelli. Ma una simana dopu a ghjovana donna hà sappiutu chì i so vermi sò stati in i so intesti. E duv'è si sò ghjustu da vene, perchè Natasha hè cusì currettamente à guardà à ella è à a so casa, lavatu sempre e mani è alimentazione? Hè veramente in Tailanda in u sushi bar qualcosa? Cu sti pensi inquatanti, a donna passò à a so mamma. E pensò per un pezzu, pigliò u so quadru uruguau cù e ricerche folki è annunciau: "Natasha, ùn murite, da vermi, da lamblia è di altri parassiti l'agliu hè una gran aiutu. Avà scumpete e ricette, è risolvi i vostri prublemi. "

Rice di mamma per u trattamentu di vermi di l'aziende, lamblia è altri parasites

"Allora, Natalia, v'inviziaraghju subitu, avete da rinunzià una settimana per dolci, corde di grassu, cibo smoked è salate di u salitu. Tutti i parassiti, in particulare i vermi è lamblia, sò assai piace à questi alimentari. Allora, a nostra faccenda hè di privenitori di stu piacè. Vi manghjarete verdura e frutta verdi simuli, o grazii di Diu, hè l'estiu ora, ma à a dacha hè chinu. Ben, avà avemu vistu i ricetti ".

Hè ciò chì era truvatu in u libru di mamma in Natasha, forsi quarchi àutru puderia bisognu ancu.

Ricetta 1. Lettu cù alli di vermi in forma di enemas

Questa rèptea aiuta, prima di tuttu, da i vermi è l'ascaridi. Per via di a so simplicità è a mancanza di sustegnu tògghicu, cumpleta perfetta tutti i fimmini in embarazin è i zitelli. Stu enema cù l'alli elimina u vermu dopu à 2-3 volte di a so applicazione, ma per una maiò crescita, hè megliu fà 5 procedimi.

Allora, pigliate 1 curu medioe di l'agliu, anch'ellu u chop è po vede cù u latti di vacca. Serà più efficau se u latte ùn hè micca da a tenda, ma da a vacca domestica. U bastone cun lattice è l'agliu d'alli è insistiu per una ora. Allora strain e microclyster. Per i zitelli à un annu, 20-30 g hè abbastanza, i zitelli più antichi 30-40 g, adolexxenti 50 g è adulti à 100-150 g.

Ricetta 2. Lettu cù alli da vermi è contru u solitaire

Pigliate u capu mediu di l'agliu, è coguanu in un vetru di latti, megliu ch'è u vapuri. Sò deve esse cusì. Comu un pocu, po viate un laxative, è quandu i gasi in u stomacu scune, piglià un caldo di ajonchju. Bonu, è dopu a liberazione di u solitaire, fate l'enema una infusione d'acqua di l'agliu. A prucedura hè fatta di ghjornu per 5 ghjorni.

Ricetta 3. A infuzione di acqua di l'agghiu di vermi è altri parassiti intestinali

U capu mezzu di l'allevatu sarà pulitu, sfruttu è piazzatu in un dispusitore di vetru. Pourla cù un vetru di acqua foglia di calata, impregnassi cù una sicugna è insistenu in tutta a notte. A matina, l'infuzione si deve esse filtrata è utilizzata com'è l'enema, cumu suggeriti in a prescription 2, o cum'è editu. In questu casu, a medicina hè pigliata in a mattina annantu à un stomacu vuccuziu, uttene u vetru tutale in una sola sessione. U trattamentu dura 5 ghjorni è viaghja perfettamentu da i più parasites cunnisciuti. Per via, se pudete umietà u linu di cuttuni in questa infuzione è fà una cannula da questu, u risultatu ùn esiste micca peggiu.

Ricetta 4. Tintura di ravenna è alli da vermi è lamblia

Pigliate 1 quartieru di una vetru di racina rossu assai frittu è di ugliu. Imbrate sta mezchemu cù migliu litru di vodka è persiste per 10 ghjorni. Allora ferite è pigliate 20 minuti prima di pranzi 2-3 volte di ghjornu. U cursu di trattamentu hè di 2 simane. Contraindications: gastritis cù secrezione creciosa, malatia di u fieru.

Chì ci hè u putere di l'agliu contr'à e verme è contru à altri parassiani?

"Mamma, l'aiutu di aziende di i vermi, chì site sicuru di e vostre ricunniscenza?" Natasha cuminciò à dubbità. "Sè sicuru chì pudete restu assicurati chì a mo avana trattatu ancu cù issi medicini". E circa a forza di l'agliu da u parasiticu, aghju leggiu in l'ultimu issue di "salute". Contene allicin. Hè assai forte chì mata ancu i agents causali di u coleriu, pesti è tuberculosi. Allora ghjè à i vermi per trattà cusì. Tù, a mo figliola, megliu esse attu, è ùn si pò esse senza risplendì. Avete vistu, tuttu fate fine cun voi ".

Natasha hà cunfidendu à a so mamma è i metudi pruvenuti di a medicina tradiziunale, è ùn hà micca disprezzatu. Dopu à 2 simuli, avennu passatu i prucessi necessarisi, era cunvinta di u putere di l'agliu è di i vermi, è contr'à l'altri parasites, avendu sappiutu di mancu malatu cù u malattricu culore chì u so maritu era malatu. È in u tempu ghjustu, un zitellu sanu è forte facia per a famiglia intesa Natasha. Vulissimu vulissiru tutti i matri è u so figliolu benu bona salute è longa vita.