A mamma-a ghjustizia ascolta in a nostra vita

A lotta di a filaria è a so mamma per l'attinzioni è l'amori di u so maritu è ​​u figliolu in una sola persona hè un vechja tema di legends, anecdòte è, disgraztamenti, a realtà. A maiò parte di a so mamma hà interferiscenu in a vita di u so figliolu è a fille, si a famiglia sana viaghja in a sola casa o in appartamentu. Quand'elli dicenu, a migliura maternale è a so mamma sò quelli chì viranu in una distanza, è raramente meetemu cun elli. Questa ci hè una certa verità.

Qualunque l'idea di mamma-a-lege, chì ama u so figliolu è a fille hè casi u stessu, se cumprate un territoriu cù ella, ella ùn pò micca bisogna aiuta. In a maiò parte di i casi, a soggette materna sviluppa in a criatura di u zitellu, perchè in u so avete, hà una una incarpa più grande in a educazione di i zitelli chì ellu è u so maritu. Qualchidine maternaria fate solu per u megliu di ragiuni, è pudete cuntà di a so aiuta è di sustegnu. Ma chì si a me mamma hà avutu u ghjuntu?

A mamma-a ghjustizia ascolta in a nostra vita

Chì ci hè a rivalità è a lotta trà e figlia è sogni? Cusi, prima di tuttu, in ghjilosità. Hè spertu chì a mamma ghjè in ghjilosu di u so figliolu, sopratuttu s'ellu hè u solu figliolu in a famiglia. È hè ghjilosu - a ragiunata chì a mamma hè in giru di rilazioni è tuttu ciò chì hè pussibule, duna numerosi cunsiglii "boni", è a figliola hè ghjera in ghjocu è prova di fà tuttu in u so modu.

A volte vene à u fattu chì a so matri ùn permettenu micca ghjovani parelli per vive. In questu casu, i so difetti sò spessu visibili solu à a figliola, ma u so figliolu - micca particularmente. Hè stata aduprata à a so mamma è ùn ùn sia micca chì s'interfere cù a so amata sposa. Inoltre, era accustatu à a prisenza constante di a so mamma, particularmente se prima di a casuzza, hà campatu cù i so parenti è micca una vita indipendente. I paisani ùn interferiscenu micca cù ellu è hè difficiule per ellu capisce u fattu chì a so mamma hà interferite cù una vita libera è libera per a so sposa o a so mòglia.

Cumu rebuffà a me mamma?

Imaghjate chì sì una povira affinchì, ma a vostra soglie ùn impedisce à vede. Naturmente, vulete sapè cumu di ricusà u vostru sogni, stàtene a so influenza in u vostru figliolu è interferiscenu cù a vostra rilazione. Da questa situazione, ci hè una manera simplice. Neutralizà a vostra soglie! Di sicuru, micca in u sensu litterale di a parolla. Neutralizazione di a lotta contru. Eliminate a raghjoni di e so intervenzioni, ùn dete micca dichjaratu ciò chì è cumu fà. Simply agree with your mother in tutti. Fighjerà chì ùn circate micca cù i so tentattivi di migliurà a vostra vita è a vita di u so figliolu, affirmate chì ùn avete micca ghjustificà per esce e pruvate a dirittu.

Naturmente, a megliu scelte hè di vede in appartamenti separati o case, ma se ùn permette micca, quì cunsultate simuli.

  1. Dà a vostra lege materna per capiscia chì ùn sò micca un rivalu, ma u so aliatu è assistente.
  2. Nun discutenu mai più o cunnannate a vostra matri cù u vostru maritu, ùn dì micca ch'ella hè ghjente in a nostra vita, à u cuntrariu, ancu s'ellu ùn hè micca bella, è u so maritu hè perfetta per avè, pruvate a prutezzione è ghjustificà.
  3. Pigliate cunsiglii di e mamma è pruvate, Sè i pussibule, seguite, perchè a donna anziana da a vostra speranza impalpable.
  4. Pruvate micca chiarà in a cucina, neve, lavate è fate e vostre tene. Sì a vostra soglie volia aiutà - ùn ti ricusete, só tolerassi i so pussibbili rimarche è l'insignamenti.
  5. Se ci hè un cunflittu o una disputa, pruvate disculpi, anche si sia dirittu, perchè ghjè più ghjovanu, è forsi sì più prudente.

Cumu seguitu sti règuli, è ancu avè capisci chì a sogni hè a stessa donna, cù i so punti di forza è di punti debbiti, vantaghji è disadvantaggi, avete prestu in a so apreghjunghja cumprenda è rispettu à ella. È a vostra ciuperazione cun u so maritu ùn serà micca attaccata da a so mamma, in a so persona, truvate un amicu affidante è cunsigliu.