Oath of the bride and groom

A volte, i ghjovani ùn sò micca sappiuti cù a risposta "sì" à a question "Vulete piglià à ellu (ella) in mariti (esposasi)?", A sposa è u sposu certamenti cerchi di dicenu e parolle di u votu. Ma più spessu ùn hè micca succorsu, ma a tradizione di i voti di i sposi di a sposa è u sposu hè uccidentale, è ùn hè pocu cum'è cun noi. Ancu s'ellu ùn hè micca pruibitu per fà questu in un casale, cusì ci averemu da quandu di sse parolle ste parolle impurtante, è chì esse solu sia in u votu di festa.

U ghjornu di a sposa è di u sposu: quandu si puderà?

Tuttu u votu di casamentu pò esse divisi capimitali in cerimonial (cum'è religiosu) è comic. U primu pò esse pronunsià in l'amministrativu di registramentu è à a tavula festiva. Ma vò komici, probabilmente, hè megliu esse di una cumpagnia calma, quandu prughjetti è spettaculi per i gontadjate accumene. Ancu s'ellu ùn permettemu micca di uttene un jornu solenni, chì causerà lacrime d'affettu di i genitori è l'amichi, in l'amministrativu di u registru è di novu per ripetiri la so variazioni cume in a tavula festiva. Parechje persone pensanu chì un ghjurditu hè qualcosa intima è ùn pudete micca esse accadutu cù una gran multitude di ghjente. Per questu hè certu certu, ma chì vi prevene per ripetire assai è assai volte e tutte e parolle aggradèvule? Un casu hè chì, ùn dì micca una manifestazione visuale di i vostri sentimenti, è trà l'invitati chì sò pronti per voi per ralè. Allora l'avete una oppurtunita, perchè e mòglie è sposi sò trasfirrati, chiancianu, è vi scurdate di stu momentu, cum'è unu di i più belle è romanticu.

I vucali à e casate di a sposa è di u sposu: chì dì?

Cumu l'anu dettu, u testu di i voti di i sposi di a sposa è u sposu pò esse seriu è comicu. Spessu i jurazioni, in particulare cumbia, sò fatti in a forma di un poema - è sinscita divertente è i tempi novi friddi convenientemente. Ma questu hè micca a megliu scelta. Per scriviri u ghjornu d'altri ghjornu, ùn importa micca di u situ Internet o "arrastanci" da a nuvella di un amicu, hè sicuru faciule più faciule d'avvèri a testa. Ma, prima, nimu hà intesu di scrive poechi, perchè ùn nessunu anu u talentu per a versificazione, ùn hè micca bisognu di pruvà. I Surghjenti paroli sò più valenu, ancu s'elli sò ricullati senza rima. E, sicondu, u casanu hè tòiu, è vulete tuttu in questu chì hè memorable, tuttu ciò chì hè ghjuntu per voi. Serà piacevule per voi per esse ricordati, dopu un pocu tempu, e parolle d'altri paroli apprezzati in un bassi chì ùn esprimianu i vostri sentenzi à u chinu?

Cumu fà un ghjuramentu per a sposa è u sposu?

Hè chjaru chì i parolle di u ghjuramentu deve esse sinceru è da u core, ma ùn hè micca degnu per scrivite. A festa hè inghjenna, a ghjente aduprà da scurdà i so nomi, micca chì u testu di un ghjuramentu. Per quessa, a cunclusione ùn saria micca superfluitu in tuttu. Chì da scrive? Questa domanda, per suprattuttu, hè megliu di discussioni cù l'associu è facenu un juncu per ch'elli ti piaci à tè. È per fà fà più faciule per scrivite, ricordate chì parte ha cumpostu.

  1. A primu parti hè cumposta generalmente una storia di fattu - dite chì una persona hè caru à voi, è andate à vive cun ellu una longa è felice. E avete pensatu di principià da oghje, assuciatu cù un matrimoniu legale.
  2. In a parti dopu, hè cumu di parlà di i vostri sentenzi à u to cumpagnu, chì ciò chì vò piace hè di esse entendutu solu per ellu, ma di tutti attendu. Questu hè probabilmente a parte più faciale - pudete scrive ciò chì sente.
  3. Puderete, in fine, dopu chì tuttu u romance hè un ricordiu di a verità dura di a vita: u matrimoniu hè micca solu tenerezza è passione, hè ancu l'oblughi chì ogni parte si prumove in ellu stessu. Ciò chì scrivi ccà, chì faraghju ghjurà l'uni à l'altri, solu depende di voi. Ci hè una prumessa di esse duie in pienu è in gioia, è a promesa di chjamà u figliolu in onore di u babbu di u maritu, è a prumissa di u groom per ùn rii scangi à a so mòglia per u parapone bracciale di u so caru.