Radal-Siete-Tasas National Park


A visita di u Chile hè vale per scopre i boni è maravigliosu chì u paese hè riccu. U Parcu Naziunale Radal-Ciete-Tasas si trova trà e Curico , Talca è Maule. Malgradu u fattu chì u postu hè questu di Santiago , u numaru di e persone chì vulete visità micca currettamente.

Attrazioni di u park

U Parcu Naziunale Radal-Cete-Tasas hè statu stabilitu in u 1981 è da tandu hè sempre piace u visitori cù l'alte stupidi è l'acqui di acqua, è dinò a muntagna. A superficia tutali di a riserva hè di circa 5000 èttare.

A maiò parte di i turisti anu intesu un locu in u parcu, cum'è i Sette Copte , è volenu vede prima. Hè una formazione di muntagnosa di l'Andes, chì compone di sette piscine naturali consecutivi, chì quellu chì finiscinu cù una cascata. I fiumi di l'acqua cascanu da altri alture - da 1 à 10.5 m. I cascate più espectaculares sò u Vechju è Leone di u Matrimoniu , l'altitudine di u primu hè 40 m, è u secondu - 20 m.

Un altru attrazioni, per quellu chì vene à u Parcu Naziunale di Radal-Cete-Tasas, hè u Parcu Infermanu. Ci hè una mostra permanente di exhibiti archeologichi. I turisti anu speduti animali fossilizati, pedichi geologichi, chì manifesta bè in i stages di crià sti locali.

Cosa da fà per i turisti?

U parcu pò esse vistutu per andà in un viaghju à pede è à cavallu, speciali cunfortu per ellu à elli à u Indigo Valle . U locu hè grande cum'è un fondo per i fotografia, cum'è veramente, è tutti i paisaghji espectaculares di u parcu naziunale. Un altru divertimentu per i turistici hè di sciare nantu à i fiumi di muntagna, natatione in laghi.

Dà u camping Valle de las Catas, una strada di sendeira principia cù i famose Seven Cups è a cascata di Lionza. I posti fascinate cun un sordu di l'acqua - turchese, chì succè solu à u fiumu di a muntagna. Pudete vedà è apprezzà u paisaghjeru tutale da a plataforma di visualizazioni. Se vulete, pudete ghjunghje à a scala è ancu natà à duie di i piscatori naturali. In ogni casu, unu deve esse preparatu per l'acqua di ghiaccio è forte currenti, ma assai turisti ùn impediscenu micca à tuttu.

A staciunità più accettabili per visitare hè l'estiu, in April-May u flussu di turisteru diminuite, chì attrae à quelli chì ùn ci piace micca a ghjente. In u parcu ci sò, cume cunnisciuti, i riclelli pocu cunnisciuti. À u situ di u Bolson ùn micca cunnisciutu di tutti i viaghjatori, ancu s'ellu ci sò duie camini nantu à u so territoriu, secondu ch'elli si trova da vanu à ogni turistu. A diferenza contru elli hè a longu di a ruta è a fini.

Dove sughjurni turisti?

I turisti ponu esse in campings. Unu di elli, Valle de las Catas , situatu in a prufundità di u parcu, offerte a megliu accolta. In u parcu hè un postu per ogni turisticu, chì hè facilitatu da una grande quantità di campings è di costu di a vita vivenu.

Cumu à u parcu?

Da Santiago, pudete ghjunghje à u Parque Nacional Radal-Ciete-Tazas in car, passendu 3 ore à a strada. Prima hè necessariu di spende à longu a via di Ruta 5 Sur, è dopu vicinu à a cità di Molina, piglià a strada K-275. I signali sò stati totulamenti, cusì hè casi impossible di passà.

Se ùn ci hè micca una licenza di u driver, pudete utilizà trasportu pùblicu. Prima sò da andemu da a capitale à Molina, è uttene u serviziu di una cumpagnia privata, chì pigghianu di 3 mil pesos chilien à a porta di u parcu.