Cuenca - attrazione

A cità di Cuenca hè u terzu grandu di grandu di e cità di l' Equadoru è hè cunnisciutu com'è un centru turisticu culturali. A so fama hè stata trovata da strutturi architettonii pocuali chì abbitaru l'spiritu di l'era coloniale. Hè un centru storicu è culturale cù assai tempii, chiese, musei, quadrate è parchi di bellezza straordinaria. In più di u patrimoniu culturale di l'Incas è i Spagnoli, Cuenca hè famosa per i posti di l'ingiru in forma di parchi naturali magnifici cù flora è fauna unica, ruines antichi è surgenti caliu induve pudete pimmu stessu cù parechje curative è spa.

U patrimoniu religiosu di a cità di Cuenca

Questi di Cuenca sò cattolici (95% di a pupulazione) è sò assai orgogliosi da u so patrimoniu di a chjesa.

A ghjesgia di u Sagrario (Cattedrale di l'Antica) hè di dirittu una di e custruzzioni più antichi è in tempi coloniali era u principal centru di a cità. Hè struitu in 1557, ma hà patitu parechji restaurazioni - in i seculi XIX è XX. U bastimentu hè custruitu da e petre chì demonimu di u tempiu Inca, distruttu in a cità di Tomebamba.

A catedrale di l' Immaculada ( cunfida monumentale nova) hè cunnisciuta com'è u simbulu principalu di l'architettura di a religione. L'edifiziu era una veru opira di l'arte, cumminendu elementi di stile gòtica, renaissance è romaniche. Questu edifiziu, famoso per i so domicili azziuni anuichi di dimensioni assai grande, hè diventatu una carta di visa di a cità di Cuenca. Una funzione di u palazzu hè un altare di dorali di pruporzioni giuganti.

A Chiesa di Carmine de l'Asuncion hè stata fundata da i monumenti è cunsacrati in onore di l'Assunzioni di a Vèrgine. L'orgogliu principali di u monasteru hè un altare gilded è una sedia fatta in l'stile neoclasica. A facciata di l'edifiziu hè impannuta cù un arcu di stile insoliticu, è da l'internu a chjesa hè una dicurazioni cù frescoes, columbi spirale è numerosi sculture baroccu.

In più, hè cunsigliu di visità a chjesa di San Marco , chì hè u primu monasteru catòlicu di a cità, è di u monasteru di San Pedro in a piazza centrale.

Patrimoniu storicu è storicu di Cuenca

Connoisseurs d'arti, cultura è connoisseurs di a storia avissiru visità musei interessanti, chì in a cità abound.

U museu di u Bancu Centrale di Pumapungo hè stata stabilitu in l'anni 80 è introducerà a storia di a cità, a cultura etnica di e tribù ancestrali, unità monetaria è l'oggetti di a vita di l'annuncia in Ecuador. In u museu sò 4 chambres. In u primu chjusu pudete vede parechje tippi di muniti è billini. U sicondu setticu hè cunsacratu à l'etnugrafia di u paese, ci sò oggetti di a vita quotidiana è u vestitu, familiarizatu da a cultura di i naziunalità antica.

U Museu di Religione Monasteriu di a Cuncepta hè stata fundata in un cunventu anticu è presenta a storia di u monasteru è u modu di vita di e moelle. A decisione di custruisce a chjesa hè stata fatta in 1682, a custruzzione hè fatta in 47 anni. Ci sò travagli di pittura è arti religiosi, parechji mobili di l'epuca coloniali, l'oggetti etnulogichi è l'uggetti di a vita di l'annu. In u primu pianu di u museu ci hè un locu per a rinuzioni di rituali riliggiusi è i manifestazioni d'una natura artistica, scientifica, educativa.

U Museu di Articulu spagnolu sia situatu in l'unichi "casas siecpi" di l'era medievale, fatta fatta à u stile gisè è situatu in un scogliu sopra u fiume di Huerca. In ogni casu, u bastimentu per u museu fù sceltu senza per u so apughjatu magnificu è locu unicu, ma per l'uccasione di creà e cundizioni più favurevuli per a cullizzioni di collezzione di arti. A cullizzioni di u museu aghjunghjenu più di 100 pittura è sculture.

Hè cunsigliatu ancu di attenti à u Museum of Modern Art. Hè situatu à un edifiziu chì anu prestu com'è centru per a riabilitazioni di l'alcoolichi, è hè bellu cunsideratu cum'è u centru di l'espressione artistica di a cità. È ancu interessante hè u Museu Archeologicu Pumapungo sottu u celu apertu.

Parchi è quadri naturali

L'Abdon Calderon Park hè situatu in u centru di a cità è hè unu di i principale attraversu di Cuenca. Eccu alcuna vede u munumentu pupulari di l'Independenza, chì hè dedicata à l'eroi caduti di a Battaglia di Pichincha. Uni pochi anni avanti, in u 1929, in a quadrata hè stallatu a famosa statua di Abdon Calderon, in onore chì u park era chjamatu. Circa 2 000 spezii diffirenti di e cose ornamenti chì si sò cultivati ​​in u viticulu sò stati posti in u monicu. Qualchidunu deve eranu tracciati da a Nova Guinea.

Inoltre, a cità hà assai zoni di visualizazione è i chjazzi. Visita la squadra di El Carmen , a piazza di u principale di piazza Chjesa , Bleksmits , induve u famoso monumentu "Vulcano hè u diu di u focu", una area di vista chì si trova vicinu à a chjesa di Turi , da quandu si apre u visu grandi di a cità sana. U parcorsu "Madre" hè interessanti, induve i genitori ripaghjate tranquillamente mentre i zitelli scopre à i terreni spiciali. Ci hè un monumentu per Leonidas Proano, un famusu pezzu equatoriaghju per a justizzia suciale. E se vulete imprese inescuvate, andate per un passaghju à una altezza di 60 m in un ponte sguardu, induve pudete spornate i vostri nervi, passendu nantu à i chjavi di scuru, è di unni ponu vistate un vista inescuvale di a cità.

Circundante di a cità di Cuenca

U Parque Nacional Kahas . Dopu avè inspeccionatu in a cità di l'attraversione di Cuenca, pudete andà da l'andatu, perchè in u vicinatu ùn sò micca posti interessanti è interessanti. Per esempiu, 30 km di a cità, hè un "parcori di 200 laghi", chì hè unicu in u so ecosistema è hè cunsideratu unu di i più belli in l'Equadoru. Coperta una zona di circa 285 sq. Km. km. Ci hè circa 270 stati laghi, chì sò culligati trà elli in i chjucchi grandi fiumari in u Pacificu è u Oceanu Atlanticu.

Inghilterra inglesa Ingapirka hè quizata l'unica ruta significativa da a questa civiltà in Equadoru. Avanzamenti, sti paesi pussibule di i indiani di u Kanyari. À a fini di u 15 secolo, anu captudu da i incas. Allora i incas sò stati sfurzati da stu paese da i Spagnoli, chì anu distruttu a so cità chjamata chjamata Tomebamba è fundatu Cuenca in u so locu. A cità arruvinata hè stata restituita da l'autorità di l' Equadoru à a fine di u XX sèculu, è in 1966 i ruins eranu aperti à i turisti.

L'attrazione principali di a furtizza hè u Tempiu di u sole , chì in i tempi antichi era u locu di riti religiosi è astreugichi.

Cuenca hè ancu famosa per i so muli curati, chì si trovani in u paese vicinu da a cità. Quì tutti e cundizioni per un locu riposu di turisti sò creati.

In a cità di Cuenca, l'attrazioni hè, forsi, ogni seconda bastimentu. È sò tutti unichi è digna. Quandu a pianificà un viaghju in questa cità, fate pronta à scopra à l'atmosfera calmassu di l'era coloniale, arricchisce cun novità interessanti interessante è purtate cun voi un pezzu di u Medievu in forma di boni ritratti.